McLaren го потврди влегувањето во SUV сегментот

Според дилерите, новиот SUV на McLaren по изглед наликува на поголемиот Porsche Cayenne Turbo GT. Има поделени фарови, истакната линија на покривот и голем заден спојлер. Се напојува со хибриден V8 мотор, а моделот ќе биде дел од растечката електрифицирана понуда на McLaren, дознава AutoNews.

од Vladimir Zorba
9 прегледи Фото: Јутјуб/Принтскрин/ Supercar Blondie

Долгогодишните шпекулации дека McLaren работи на SUV модел се потврдени, а првите што го видоа идниот конкурент на Urus на Lamborghini беа претставниците на McLaren.

McLaren веќе некое време тивко развива модел со високи перформанси со „повеќе од две седишта“ и се чини дека проектот конечно доби конкретна форма пред неговата планирана премиера во 2028 година.

Според дилерите, новиот SUV на McLaren по изглед наликува на поголемиот Porsche Cayenne Turbo GT. Има поделени фарови, истакната линија на покривот и голем заден спојлер. Се напојува со хибриден V8 мотор, а моделот ќе биде дел од растечката електрифицирана понуда на McLaren, дознава AutoNews.

Дилериите тврдат дека новиот модел ќе биде SUV со хибриден погон. Компанијата планира да воведе неколку нови модели во текот на следните три години, што укажува на многу активен период за McLaren, според Index.hr.

Иако многумина очекуваа првиот SUV на McLaren да биде компактен по големина, се чини дека тоа нема да биде случај. Еден продавач кој го видел „макета“ го опишал како возило со пропорции слични на Porsche Cayenne, но поголемо, со изразен, „скулпторски и мускулест“ изглед и 24-инчни тркала.

Според истиот извор, теренецот „има силно присуство и нема да се изгуби во друштво на егзотичните теренци“ како што се Ferrari Purosangua, Lamborghini Urus и Aston Martin DBX.

Теренецот ќе биде меѓу првите модели што ќе го имаат освежениот дизајнерски јазик на McLaren, најавен минатата година. Препознатливите карактеристики вклучуваат поделени фарови интегрирани во каросеријата, отвор на хаубата, линија што се протега по должината на покривот и изразен заден дел со голем спојлер, дифузер и огромни издувни цевки.

McLaren со четири врати, со кодно име P47, ќе користи хибриден систем базиран на V8 мотор. Иако сè уште не е потврдено на која платформа ќе биде изграден, познато е дека нема да ја користи шасијата од јаглероден монокок од супер автомобилите на McLaren. Сето ова би можело да се претвори и во малку поприфатлива цена.

На неодамнешниот глобален состанок на дилерите во Велика Британија, McLaren откри повеќе детали за својата идна стратегија. Планот е да се лансира барем еден нов модел секоја година до 2028 година. Според новиот извршен директор Ник Колинс, проширувањето на гамата нема да го наруши препознатливиот фокус на McLaren на перформансите.

Во 2026 година ќе пристигне новиот W1, врвен хипер автомобил кој моментално е во завршна фаза на развој. На почетокот на 2027 година ќе се појави 788HS, екстремна еволуција на 750S и наследник на 765LT, во ограничено издание од 200 единици поделени помеѓу купе и спајдер верзии.

McLaren исто така развива нов супер автомобил со благ хибриден V6 мотор кој треба да развие околу 800 коњски сили. Се очекува во 2027 година и ќе биде позициониран над Arthur. Кабината ќе биде „луксузна“, со тапацир од кожа nappa, заоблен дизајн и дигитални екрани со висока резолуција за инфозабава и инструменти.

Планирано е и 2+2 grand tourer да го замени GTS. До 2028 година, McLaren ќе претстави и троделен W1 Spider со тврд покрив и наследник на 750S, кој ќе се натпреварува со Ferrari 849 Testarossa.

Порано оваа година, McLaren ја купи компанијата CYVN Holdings со седиште во Абу Даби и ја спои со технолошкиот стартап Forseven. Инвестициската група поседува и удел во кинескиот производител на електрични возила Nio, кој ќе го снабдува McLaren со делови за идните електрифицирани модели.

CYVN ја контролира и дивизијата за електрични возила на Gordon Murray Design, која ќе работи со McLaren на истражување и развој на нови електрични модели.