McLaren подготви нов ексклузивен тркачки автомобил, едносед, наречен Solus GT.
Solus GT е изведен од виртуелен концепт од видео игра и е придвижуван од атмосферски V10 мотор со повеќе од 830 КС.
Автомобилот е создаден имајќи ги предвид рекордите за брзина, надолна сила и круг, со впечатлив дизајн во кокпитот од јаглеродни влакна, како и огромен заден спојлер. Изграден околу уникатна монококна шасија, автомобилот тежи помалку од 1.000 килограми, но произведува максимални 1.200 килограми надолна сила.
Оваа машина за патека првично беше создадена како концепт за видео играта Gran Turismo Sport во 2017 година, а сега е претставена во производна форма на Неделата на автомобили во Монтереј, Калифорнија.
Solus GT е придвижуван од 5,2-литарски V10 мотор кој врти до 10.000 вртежи во минута и развива повеќе од 830 КС, поврзан со седумстепен секвенцијален менувач.
Забрзувањето до 100 km/h трае 2,5 секунди, додека максималната брзина надминува 200 mph (322 km/h).
Возачот седи во централно поставена, затворена кабина, до која се пристапува со лизгачки покрив. Внатре е фиксно седиштето, создадено и обликувано за да одговара на индивидуалниот сопственик. Присутен е и волан од карбонски влакна инспириран од Формула 1, како и дигитален дисплеј.
Сопствениците на екстремната машина, од кои сите 25 веќе се продадени за повеќе од 3 милиони фунти, добиваат и патна торба со автомобилот.
„Solus GT е реализација на радикално концепт возило на McLaren, првично создадено за светот на виртуелните трки“, рече Мајкл Лејтерс, новиот извршен директор на McLaren Automotive. „Дизајниран без ограничувања на патните или тркачките регулативи, но со целосен опсег на експертиза на McLaren за да го донесе во реалност, тој го олицетворува нашиот пионерски дух“.
Овие инженерски слободи силно влијаеја на дизајнот, кој вклучува голем број аеродинамички карактеристики, вклучувајќи широк преден сплитер, структурен под, како и фиксно задно крило со двојни елементи и со голема потисна сила.
За време на создавањето на Solus GT беа користени нови техники, како што се 3D печатени компоненти од титаниум направени за кокпитот, прв пат за сериски автомобил на McLaren. Сепак, компанијата вели дека и покрај оваа инженерска слобода, дизајнот на концептот за виртуелна реалност наметнал ограничувања на она што може да се направи, додека се осигурува дека реалната верзија ќе го задржи својот „wow“ фактор.
Првите испораки на овој автомобил треба да започнат следната година.