Мек Грегор го продаде својот бренд на виски за 600 милиони долари: Дали УФЦ-борецот ќе остане заштитно лице?

од Stefanija Kuzmanovska
415 прегледи

УФЦ-борецот Конор Мек Грегор и неговите партнери го продадоа својот мнозински удел во компанијата која го произведува ирското виски Proper No. 12 за 600 милиони долари.

Купувач е компанијата Proximo Spirts, која претходно имаше 49 отсто удел во брендот. Proximo ги поседува Jose Cuervo и Bushmills меѓу другите брендови за пијалоци во своето портфолио.

Двете страни во вторникот ја потврдија трансакцијата за индустриската публикација Shanken News Daily. Мек Грегор и неговите партнери Ауди Атар и Кен Остин ќе го задржат уделот. Не е познато колку сега поседува Proximo покрај својот контролен удел. Параметрите исто така не дефинираа како зделката ќе достигне вкупно 600 милиони долари.

Според податоците на Остин, бројката од 600 милиони долари ги вклучува 250 милиони долари што Proximo претходно ги платил во партнерството.

Исто така е познато дека Мек Грегор ќе продолжи да биде заштитно лице на брендот. Честопати се гледа на неговите социјални мрежи и телевизиски реклами како го промовира Proper No. 12.

„Конор е многу, многу фокусиран од ова да направи милионски бренд“, навел Остин.

Слични содржини