Преминот на автомобилската индустрија кон електрификација значи дека ефикасноста е основата околу која секој бренд на планетата сака да ја гради својата иднина.
За компанијата Mercedes, подобрувањето на ефикасноста во идните електрични производи ќе стане многу полесно благодарение на соработката со нејзиниот Формула 1 тим, што е исто така предност што нејзините главни ривали, Tesla и Volskwagen, едноставно не можат да ја остварат.
Директорот за напредни технологии на Mercedes AMG High Performance Powertrains (HPP), Адам Алсоп, за Ројтерс изјави дека се сеќава каде бил кога се јавил повикот. Според него, тоа било августовски ден во 2020 година, кога стоел во поранешна штала за крави на островот Вајт. Предизвикот поставен пред него беше да создаде електрични возила кои можат да поминат илјада километри со едно полнење, што резултираше со создавање на концептот EQXX.
Зошто Ф1 тимот беше ангажиран за ваква работа? Првенствено затоа што за разлика од тимовите кои работат исклучиво на обични болиди, тимовите во Формула 1 одат до крајности кога станува збор за ефикасноста, следствено, не им треба исто време за да дојдат до решение како редовните развојни тимови.
Според Маркус Шафер, главниот технолошки директор на Mercedes, примената на она што беше научено од тимот на Ф1 ги намали трошоците за развој на нови болиди, времето од нивното замислување до масовното производство, од вообичаените 58, на историски минимум од 40 месеци. Сепак, ова не е единствената предност што Mercedes ја има од својата Ф1 програма.
Ф1 тимовите, исто така, имаат тенденција да ја исцедат секоја последна ефикасност што можат од нивните механички подвизи. Ова вклучува барање за секој изгубен ват, без разлика дали е поради механичка неефикасност во компонентите или лоша аеродинамика. Токму за оваа експертиза е одговорен EQXX, кој на крајот успеа да обезбеди преоден опсег од повеќе од 1.200 километри помеѓу две полнења.