Mercedes развива серија „луксузни автомобили на влезно ниво“ кои ќе бидат изградени на нова електрична платформа.
Во изјава за британскиот Auto Express, шефот за дизајн на компанијата, Роберт Лесник, откри дека еден од овие модели ќе биде купе со четири врати, слично по големина на сегашниот CLA, со технологија на погонска спрега изведена од прототипот Vision EQXX.
Новата понуда ќе дебитира во 2024 година заедно со MMA архитектурата на Mercedes, која беше развиена првенствено имајќи ги на ум ЕВ возилата и покрај тоа што може да се сместат и мотори со внатрешно согорување. Долг околу 4,7 метри, идниот модел ќе биде сличен по големина на сегашниот CLA, притоа прифаќајќи одредени дизајнерски и инженерски филозофии од EQXX.
„EQXX беше поглед во иднината“, рече Лесник. „Тој навистина покажува што е можно, но секако дека е претерано. Има толку многу детали што не можеме да ги ставиме во производство“. Без разлика, дизајнерскиот јазик на предниот концепт на концептот потенцијално би можел да се пробие до идните модели на Mercedes, со тристрана графика во боја на каросеријата наместо големата црна решетка на актуелните модели на EQ.
ММА платформата, исто така, се развива врз основа на искуствата од EQXX. Mercedes има за цел да извлече поголема ефикасност од батеријата, моторот и контролната електроника, а EQXX служи како идеална основа за тоа. Претходно оваа година, експериментален прототип помина рекордни 1.200 километри со едно полнење, и иако не очекуваме толку големи досег од мејнстрим модел, новата генерација електрични возила на Mercedes треба да направи солиден чекор напред.
Поради ограничувањата на трошоците, активните аеродинамички системи на EQXX најверојатно нема да стигнат до моделите базирани на ММА, но идните електрични AMG модели ќе бидат опремени со подвижни аеро уреди. Тие ќе возат на архитектура ориентирана кон перформансите, која ќе пристигне во 2025 година, додека Mercedes се подготвува за неизбежниот напад на ЕВ од BMW M и Audi RS, заклучува Auto Express.