Mercedes не е во најдобра форма во моментов. Продажбата се намали за три проценти во 2024 година во споредба со претходната година. Ниту 2025 година не изгледа одлично – побарувачката се намали за 6,2% во првите шест месеци во споредба со истиот период во 2024 година.
Сепак, производителот со тројна ѕвезда има причина за оптимизам. Вистинска лавина од нови модели е планирана за следните две години, во сите пазарни сегменти.
Во официјален документ подготвен за инвеститорите, Mercedes ја најавува „најголемата програма за лансирање производи во историјата на Mercedes-Benz“.
Дури 18 нови модели се планирани за следната година, иако два веќе се претставени.
Неодамна откриениот CLA Shooting Brake се појавува двапати во планот, откако производителот конкретно наведува бензински и електрични верзии. Да почнеме од дното кон врвот.
Во сегментот „Entry“, Mercedes ќе претстави еден нов модел со SUS мотор и два електрични модели следната година. Многу веројатно станува збор за следните генерации на компактните кросовери GLA и GLB.
Класата „Core“ ги вклучува C-класата и GLC, кои најверојатно ќе добијат фејслифт, и во верзии со мотори со внатрешно согорување и во чисто електрични варијанти.
Во сегментот „Top End“, Mercedes планира четири бензински/дизел возила и пет електрични модели, вклучувајќи фејслифтови за S-класата и EQS.
Компанијата со седиште во Штутгарт веќе најави „голема надградба“ за својот водечки модел со SUS мотор, а извршниот директор Ола Келениус истакна дека „инвестирале значително повеќе во ова рестилизирање на S-класата од вообичаеното“.
Годината 2027 ќе биде речиси исто толку интензивна, со еден SUS модел во класата Entry, уште два во сегментот Core и дополнителни пет модели на врвот од гамата.
Кога станува збор за електрични возила, се очекува еден Core модел без SUS мотор и пет електрични модели во сегментот Top End.
Иако поголемиот дел од планот се однесува на рестајлирање и нови генерации на постоечки модели, Mercedes ќе ја прошири и својата понуда.
Покрај веќе презентираните електрични CLA и CLA Shooting Brake, како и претстојната електрична C-класа, потврдени се и електричните наследници на GLA и GLB.
Исто така, во подготовка е и сосема нов модел „Little G“ – помалиот брат на легендарната Geländewagen.
AMG исто така не седи со скрстени раце. Во подготовка се првите специјални електрични модели од AMG.
Концептот GT XX најавува електричен супер-седан, кој ќе добие и SUV верзија.
За љубителите на класичните перформанси, AMG развива нов V8 мотор, кој ќе пристигне во 2027 година и ќе остане во понуда барем до средината на следната деценија.
Единствениот дел од сложувалката што сè уште не е јасен е иднината на моделот C63. AMG вели дека нема да се врати на V8 мотор за рестилизираната спортска лимузина, додека изворите велат дека и C63 и послабиот C43 ќе бидат отфрлени, во корист на новиот шестцилиндричен C53.
Сè уште не е потврдено дали CLE63 Coupe/Cabriolet всушност ќе добие осумцилиндричен мотор.
Ова е возбудлива вест за фановите на Mercedes, бидејќи има по нешто за секого.
Исто така, планиран е унифициран дизајнерски јазик за моделите SUS и EV, бидејќи Mercedes планира да го напушти претерано футуристичкиот EQ дизајн, бидејќи стратегијата фокусирана на аеродинамиката покажа ограничени резултати во пракса.