Мерцедес GLC F-Cell комбинира литиум-јонска батерија и водород

од desk3
95 прегледи

Мерцедес во Франкфурт има постојана изложбена сала, која е особено зафатена овие денови. Уште една уникатна иновација од производителот доаѓа во форма на GLC F-Cell, првиот електричен автомобил кој ја комбинира електричната енергија и водородот за својот погон. И ова не е концепт, моделот оди во производство на серии. Со тоа на транспортер, исто така, ќе го добиете S 560e, кој троши само 2 l / 100 km.

На презентацијата на претходна сопственост на GLC F-Cell, компанијата соопшти дека го прикажува првото возило со водород во светот, но користи литиум-јонски батерии како дополнителен извор на енергија. Двата извори на енергија го водат електричниот мотор.

Споредено со B-Class F-CELL, кој се продава од 2010 година (потрошувачка на гориво 0,97 kg H2 / 100 km и емисии на CO2 од 0 g / km), погонскиот систем нуди околу 40% повисока моќност. Системот на горивни ќелии е околу 30% покомпактен отколку порано, може да се монтира за првпат целосно во моторниот простор, како што е и вообичаените точки за монтирање што ги користи и конвенционалниот мотор. Исто така е важно дека употребата на платина во горивните ќелии е намалена за 90%, со што се намалуваат трошоците на целиот систем.

Литиум-јонската батерија во претпроизводните модели има капацитет од 13,8 kWh, што служи како дополнителен извор на енергија за електричниот мотор. Таа, исто така може да биде надворешно напојуваna со plug-in-технологија. Ова може да се направи од домашниот електричен систем, ѕидното куќиште или јавната станица за полнење

Два тенкови се вградени во подот на возилото. Нивниот волумен е 4,4 кг водород. Се чува под притисок од 700 бари, а резервоарот се наполнува за 3 минути. Погонот е доверено на асинхрон електромотор со моќност 147 kW (200 КС) и вртежи од 350 Nm

Другата интересна вест доаѓа во форма на Mercedes-Benz S 560e, кој е поекономичен и од неговиот претходник, и од модификација 400d, се потпираат на 3,0-литарски V6 дизел со 340 КС

На 100 km, хибридниот S 560 троши 2,1 литри гориво, што е 0,7 литри помалку од S 500e и 3,6 литри 400d. Хибридниот погон комбинира 3,0-литарски “шестцилиндерски” 367 КС и електричен мотор со моќност од 122 КС. До 100 km / h S-класата забрзува за 5,0 секунди. Само на електрична енергија, луксузниот седан може да патува до 50 км. Батеријата има капацитет од 13,5 киловат

и.