Минатата година, „Meta“ дозволи илјадници платени реклами кои содржат сексуално експлицитни слики на платформите на социјалните медиуми.
„Meta“ дозволи повеќе од 3.300 порнографски реклами во 2024 година, од кои многу содржеа содржина генерирана од вештачка интелигенција, на своите платформи, вклучувајќи ги Фејсбук и Инстаграм.
Истражувачи открија недоследност во политиката за умереност на содржината на „Meta“ со повторно објавување на многу исти експлицитни слики како стандардните објави на Инстаграм и Фејсбук. За разлика од рекламите, објавите беа брзо отстранети поради кршење на стандардите на „Meta“ заедницата.
Извештајот за форензика на вештачката интелигенција се фокусираше на мал примерок насочен кон Европската унија. Утврдено е дека експлицитните реклами што „Meta“ ги дозволиле првенствено биле насочени кон средовечни и постари мажи со промоции за производи за подобрување на сексуалноста или страници за запознавање. Вкупниот досег беше повеќе од 8,2 милиони прегледи.
Ова истражување го покажа двојниот стандард во умереноста на содржината на компанијата на Марк Закерберг.