Meta, компанијата зад Instagram и Facebook, најавува значајни промени во начинот на прикажување на рекламите.
Корисниците кои не сакаат да плаќаат месечна претплата од 7,99 евра ќе се соочат со нов формат на реклами кој нема да може да се прескокне.
За разлика од претходните реклами кои можеа брзо да се заобиколат со скролање или прескокнување, новите реклами го зафаќаат целиот екран одредено време, со одбројување, за време на кое корисниците не можат да продолжат да ја прелистуваат содржината.
Пауза за реклами
Корисниците ќе имаат можност да изберат дали сакаат реклами кои се персонализирани на нивните активности или помалку персонализирани реклами, но во двата случаи ќе мора да прифатат такви „паузи за реклами“ ако не одлучат да платат.
Овој потег е обид на Meta да ги усогласи своите приходи со новите регулаторни барања, а воедно да задржи што е можно повеќе корисници. Сличен модел веќе е воспоставен на YouTube, каде што рекламите што не можат да се прескокнат се појавуваат пред и за време на видеата, а претплатниците ги избегнуваат.
Новите промени предизвикаа загриженост кај корисниците дека потенцијално би можеле да го деградираат корисничкото искуство и да доведат до намалување на ангажманот на социјалните медиуми или префрлање на конкурентски платформи. Meta веќе го тестираше овој рекламен формат на некои пазари минатата година, а сега го воведува глобално.