Meta објави нови AI опции на Facebook и Instagram

од Vladimir Zorba
21 прегледи

Откако Meta неодамна ја прикажа алатката за генерирање видео Gen Video која има навистина импресивни способности, компанијата на Марк Закерберг сега воведе алатки за уредување видео со вештачка интелигенција за Facebook и Instagram. Новите алатки, кои се базираат на вештачка интелигенција, нема да бидат достапни за сите корисници, туку само за огласувачите и ќе им овозможат многу поголема флексибилност при креирањето видеа. Како што то веќе оди со слични алатки, сè што треба да направите е да го напишете текстот што сакате да го направите, а останатото да го оставите на вештачката интелигенција.

Вештачката интелигенција на Meta на тој начин ќе може да создаде ново видео, односно анимација базирана на само една фотографија, што е една од можностите на Gen Video. Еден од примерите што ги објавија од Meta е фотографија од тегла мармалад со јагоди околу неа. Врз основа на таа фотографија, алатката за вештачка интелигенција може да создаде анимација така што јагодите ќе почнат да лебдат околу теглата. Друга можност на оваа алатка за вештачка интелигенција е да ги прошири постоечките видеа со „AI што генерира невидливи пиксели во секој кадар од видеото“ за да ја зголеми големината – слично на начинот на кој алатките за уредување фотографии со вештачка интелигенција можат да ја зголемат позадината на сликите, додавајќи елементи кои се поврзани на содржината на сликата.

Овие алатки постепено ќе им бидат достапни на огласувачите, со поширока достапност во текот на следната година и без сомнение ќе бидат доста популарни при креирање реклами. Компанијата претходно претстави некои опции базирани на вештачка интелигенција наменети за огласувачите, преку кои тие можат да генерираат текст и фотографии за реклами.

Компанијата на Закерберг не е единствената платформа која овозможи креирање реклами преку алатки базирани на вештачка интелигенција, а Amazon минатиот месец воведе алатка заснована на вештачка интелигенција која создава видео клипови врз основа на фотографии од производите, а TikTok исто така експериментира со користење на AI базирани аватари во своите реклами.

Слични содржини