„Мета“ сака да доминира на пазарот на паметни очила, сега на ред е „Реј-Бан“: Гигантот инвестира 3,5 милијарди долари

од Vladimir Zorba
7 прегледи

Американската технолошка компанија „Мета“ купи малцински удел во најголемиот светски производител на очила, „Есилор Луксотика“ (EssilorLuxottica), за 3,5 милијарди долари.

„Мета“ со тоа стекна помалку од три проценти удел во компанијата која, меѓу другото, е позната по производството на познатите очила „Реј-Бан“, објави „Блумберг“, повикувајќи се на анонимни информирани извори.

Според информациите на агенцијата, американскиот технолошки гигант од Менло Парк размислува дополнително да го зголеми својот удел на пет проценти, иако сè уште не донел конечна одлука.

Двете компании развиваат паметни очила заедно неколку години. „Мета“ продава очила „Реј-Бан“ со интегрирани камери и вештачка интелигенција од 2021 година, кои, меѓу другото, препознаваат објекти и прикажуваат податоци од берзата во реално време.

По објавувањето на инвестицијата, акциите на „Есилор Луксотика“ пораснаа за 7,1 процент, што е нивниот најголем дневен раст за три месеци. Компанијата сега има пазарна вредност од 117,3 милијарди евра.

Според прогнозите на „ГрандВју Рисрч“, вредноста на пазарот на паметни очила ќе порасне од 1,93 милијарди долари во 2024 година на 8,26 милијарди долари до 2030 година, а конкурентот на „Мета“, „Гугл“, веќе покажа интерес за оваа област.

Слични содржини