Meta Platforms презеде правни мерки против компанија што објавува реклами на своите платформи промовирајќи таканаречени „nudify“ апликации, кои обично користат вештачка интелигенција за да создадат лажни голи слики од луѓе без нивна согласност.
Ја тужеше компанијата зад апликациите CrushAI за целосно да го спречи прикажувањето на рекламите, по месеци борба на „мачка и глушец“ за нивно отстранување. „Оваа правна акција ја нагласува сериозноста со која ја сфаќаме оваа злоупотреба и нашата посветеност да направиме сè што можеме за да ја заштитиме нашата заедница од неа“, сподели Meta во блог пост.
Алексиос Манцарлис, автор на блогот Faked Up, тврдеше дека „најмалку 10.000 реклами“ што ги промовираат апликациите за кои станува збор се прикажуваат на Facebook и Instagram. Тој верува дека Meta може и мора да направи повеќе за да ги отстрани, бидејќи овој вектор на злоупотреба бара постојано следење за да се ограничи досегот на штетни алатки.
Meta изјави дека ќе продолжи да презема мерки – што би можело да вклучува и законски мерки – против оние кои ги злоупотребуваат нејзините платформи на овој начин. Исто така, започна да споделува информации за овие апликации со други технолошки компании.
Емоционалниот данок може да биде катастрофален
Призна дека има проблеми со компаниите кои ги заобиколуваат нејзините правила за поставување реклами без нејзино знаење, како што е креирање нови имиња на домени за да ги заменат забранетите. Вели дека развила нова технологија дизајнирана да идентификува такви реклами, дури и ако тие не вклучуваат голотија.
Подемот на генеративната вештачка интелигенција доведе до пораст на апликации во последниве години кои генерираат несакани голи слики. Тие станаа толку сеприсутни што во април, Комисијата за деца на Англија ја повика владата да воведе закон за нивна целосна забрана.
Нелегално е да се создава или поседува сексуална содржина генерирана од вештачка интелигенција со деца. Емоционалната цена за децата може да биде катастрофална. Многумина се чувствуваат немоќни, повредени и без контрола врз сопствениот идентитет. Покрај голите слики, „deepfake“ се исто така растечки проблем. Meta се бори против измамниците кои се претставуваат како познати личности во рекламите користејќи технологија за препознавање лица.
Исто така, се бара од политичките огласувачи да пријават употреба на вештачка интелигенција од страв од влијанието на „deepfake објави“ врз изборите, пишува Би-Би-Си.