Microsoft го постави вториот квартал на своите финансиски резултати за 2021 година, бележејќи приход од 43,1 милијарди долари и нето приход од 15,5 милијарди долари.
Приходите се зголемија за 17 проценти, а нето приходите се зголемија за 33 проценти. Во претходниот квартал, Microsoft забележа импресивен раст на услугите поврзани со Surface, Xbox и облакот и овој пат е скоро исто.
Пазарот на компјутери штотуку го забележа првиот голем раст во последните 10 години, со околу 300 милиони испораки на уреди во текот на 2020 година. Пандемијата влијаеше на начинот на кој многу луѓе работат или учат, а повеќето се свртеа кон лаптопите за да продолжат да работат далечински.
Приходот на Windows OEM се зголеми за 24 проценти за Microsoft, како одраз на побарувачката на потрошувачите. Вкупните приходи од Windows OEM, вклучително и професионални лиценци, се зголемија вкупно за 1 процент, веројатно заради претходниот силен распоред за надградба на компанијата за Windows 7.
Ова е првиот квартал од продажбата на конзолите Xbox Series X и Series S на Microsoft. Иако и двете беа претставени на крајот на кварталот (10 ноември), Microsoft вели дека приходите од хардвер се зголемиле за 86% благодарение на конзолите од следната генерација.
Приходите од содржината и услугите на Xbox исто така се зголемија за 40 проценти во однос на истиот квартал минатата година. Гејмингот беше неверојатно популарен во текот на 2020 година, и многумина очигледно се свртеа кон Xbox Game Pass и услугите како xCloud за време на пандемијата.
Тоа ги „турна“ вкупните приходи на Microsoft од игри за 51 процент, а компанијата достигна 5 милијарди долари во кварталот, што претходно не се случило.
Ејми Худ, финансиски директор на Microsoft, рече дека очекуваат значителна побарувачка за конзоли Xbox Series X и S во следниот квартал, но понудата ќе остане ограничена.
Успех постигнаа и ажурираните Surface Pro X и Surface Laptop Go, така што приходите на Surface се зголемија за 3 проценти, но тоа беше клучно, бидејќи бизнисот сега вреди 2 милијарди долари. Сè уште постои интерес за лаптопите, а Microsoft најави и ажуриран Surface Pro 7 Plus уред, наменет само за училишта и компании.
Новиот модел вклучува поголема батерија, процесори од 11-та генерација на Intel, преносни SSD и LTE. Претплатниците на „Majkrosoft 365 Consumer“ исто така се искачија на 47,5 милиони, што претставува зголемување за 28 проценти.
Облачните услуги продолжуваат значително да придонесуваат за раст на приходите на технолошкиот гигант од САД, пред се благодарение на промената на начинот на работа и учење во 2020 година.