Како што веќе е познато, легендарното Yugo дефинитивно се враќа, а неговиот подвижен прототип се очекува на саемот во Белград во 2027 година. Сепак, минијатурен прототип сега е претставен во Минхен, што дава увид во неговиот дизајн.
На прв поглед, се добива впечаток дека новото Yugo би можело да биде достоен наследник на култниот автомобил и всушност да испише нови, поубави страници во приказната за овој модел, со оглед на тоа што многумина го критикуваа за неговиот квалитет и сигурност.
Оригиналното Yugo беше на некој начин антихерој во автомобилскиот свет, не беше дизајнирано да биде најбрзо, најубаво и технолошки најнапредно, но не требаше ни да биде. Всушност, тоа беше функционален, практичен и ефтин автомобил. Иако цената на модерната верзија е сè уште непозната, некои детали се познати.
Новото Yugo е дизајнирано од Дарко Марчета и проф. д-р Александар Бјелиќ од Германија, а се одликува со својот препознатлив, класичен изглед. Компанијата го претстави својот прв минијатурен модел на настанот за дизајн на автомобили (CDE) во Минхен.
Автомобилот е наменет за европскиот Б-сегмент, има две врати, широк рамен профил и капак на багажникот со суптилен наклон. Исто така е многу слично на скиците што ги видовме претходно оваа година и зрачи со ретро шарм во комбинација со модерни детали.
Најдобриот дел веројатно оди подлабоко од самиот дизајн. Новото Yugo ќе се нуди со мотори со внатрешно согорување, кои ќе бидат поврзани со мануелен и автоматски менувач. Можни се и електрифицирани верзии, како и различни стилови на каросерија. Затоа, може да се очекува мал практичен автомобил со опција за мануелен менувач.
Сè уште не е познато на кои пазари ќе биде достапно новото Yugo, но дефинитивно ќе биде достапно за клиентите во Европа.
Компанијата одреди неколку датуми за претстојните објави. Спортската верзија ќе биде откриена на 15 септември оваа година, заедно со повеќе технички детали, на настанот CDE Classic во Дитхелцтал, Германија. Сепак, големо откривање не се очекува до 2027 година, кога прототип во полна големина, за на пат, ќе ја види „светлината на денот“ на 15 мај.
Поминаа речиси дваесет години откако производството на моделот Yugo заврши во 2008 година, па затоа малку подолгото чекање за овој автомобил не е нешто што ја расипува атмосферата околу легендата на четири тркала.