МОДЕЛОТ НА АВИОН НЕМА ОПЦИЈА ЗА „ИСПУШТАЊЕ НА ГОРИВО“: Се огласи јужнокорејската авиокомпанија „Jeju Air“

од Nikola Popovski
189 прегледи

„Jeju Airlines“ потврди дека летот 7C2216 се излизгал од пистата на меѓународниот аеродром Муан и сподели детали за моделот на авионот.

Бидејќи овој авион, поточно моделот Боинг 737-800, моментално го управуваат повеќето евтини компании, се уште не е утврдена точната причина за несреќата, а вознемиреноста кај корејските патници расте.

Според корејските медиуми, моделот 737-800 нема опција за „испуштање на горивото“ во воздухот, предизвикувајќи дополнителна штета во ситуации како што е несреќата што се случи утринава на аеродромот Маун кога опремата за слетување (тркалата што се користат за слетување ) не можеле да се активираат, а авионот морал да слета на трупот.

Според експертите од воздухопловната индустрија, Боинг 737 е авион на средни и кратки дестинации за прв пат произведен од компанијата во 1967 година, а овој модел се смета за најдолготраен и најпродаван модел со кумулативна продажба која надминува 10.000 единици.

Меѓу нив, 737-800, моделот 737 NG, има продадено над 5.000 единици од неговото лансирање во 1997 година, што претставува речиси половина од продажбата на Боинг 737.

Според Техничкиот информативен систем за воздухопловство (ATIS), 101 авион од овој модел се во употреба во Кореја. Бидејќи ова е најпродаваниот авион во светот, вестите за несреќи можат често да се слушнат.

Еден пример е летот MU5735 на „China Eastern Airlines“, кој се урна во автономниот регион Гуангкси Жуанг во јужна Кина во март 2022 година, при што загинаа сите 123 патници и 9 членови на екипажот, а причината за несреќата сè уште не е позната.

Патнички авион на KLM, исто така Боинг 737-800, принудно слета на аеродромот Торп Сандефјорд во Осло поради дефект на хидрауликата.

Во октомври, Боинг 737-800 на „Ер Индија експрес“ се врати на аеродромот два и пол часа по полетувањето од аеродромот Тиручирапали во Индија поради проблеми со опремата за слетување (тркалата).

Поради неможноста за испуштање на гориво, овој тип на авиони не може да го намали ризикот од удар на трупот и пожар при принудно слетување, а би требало да го заокружи истиот дел за да согорува гориво, но во таква ситуација кога има проблем со моторот како и во случајот во Осло, веројатно немале друг избор освен итно слетување со значително количество гориво.

Големите авиони на Боинг како што се 747 и 777 и авионите на Ербас како што се А340 и А380 се опремени со карактеристики за испуштање на гориво.

– Бидејќи 737-800 е најпродаваниот модел досега, мора да бидеме внимателни кога зборуваме за можноста за дефект на авион. Треба да ја утврдиме точната причина за несреќата – изјави претставник на воздухопловната индустрија.

Слични содржини