Morgan официјално го претстави Supersport, неговиот нов водечки модел и наследник на Plus Six.
Supersport ја задржа својата позната силуета, но доби и нови детали за дизајнот, подобрена употребливост и надградена шасија за да го доближи до главните ривали од Porsche и Aston Martin.
Надворешниот дизајн е „почист“ и поаеродинамичен од неговиот претходник, но традицијата е задржана. Напред е поспортски браник, како и поголеми LED фарови со интегрирани трепкачи. Решетката во форма на потковица води до долга хауба со отвори за воздух, има ретро браници, а автомобилот стандардно доаѓа со 18-инчни Superlite тркала, кои може да се заменат со опционални 19-инчни фалсификувани Aerolite тркала, кои го подобруваат изгледот и ја намалуваат тежината.
Модернизирана е спуштената „опашка“ на автомобилот, со LED задни светла поставени во дифузорот, каде што се наоѓаат и двете издувни цевки. Покрај стандардниот преклопен мек покрив од мохер, родстерот е достапен и со отстранлив тврд покрив од јаглероден композит.
Според стариот рецепт, каросеријата е направена од алуминиум и е рачна, а околу 60 отсто од алуминиумот што се користи за каросеријата и шасијата доаѓа од рециклиран материјал.
Внатрешноста е слична на моделот Plus Six со бројни опции за шкотска кожа и детали од дрво. Дизајнерите на Morgan го зголемија багажниот простор зад седиштата, додавајќи преграда за ракавици, мал багажник и опционални носачи.
Иако волуменот на багажникот на Supersport не е наведен, компанијата тврди дека нуди доволно простор за помали торби.
Внатрешноста се карактеризира со подобрен звучен систем Sennheiser, безжичен полнач на централната конзола и можност за повици без раце. Овие промени го прават Supersport посоодветен за викенди, што е еволуција во однос на неговите спартански претходници.
Supersport е базиран на алуминиумската шасија CXV, која е поцврста од претходната CX шасија. Новата шасија е комбинирана со нов, подобрен систем за управување, како и подобрена суспензија. Возилото нуди подобро искуство во возењето и е попријатно место за престој.
Оние кои сакаат поспортски поставки можат да изберат адаптивни Nitron амортизери и диференцијал со ограничено лизгање. И покрај подобрувањата, автомобилот одржува мала тежина од 1.170 килограми.
Под хаубата се наоѓа 3.0-литарски 6-цилиндричен мотор на BMW, кој развива 340 КС и вртежен момент од 500 Nm, исто како кај моделот Morgan Plus Six. Силата се пренесува на задните тркала преку осумстепен ZF менувач.
Morgan Supersport чини најмалку 85.000 фунти, додека цената дополнително се зголемува со избор на дополнителна опрема, бандажи Aerolite и активен спортски издувен систем.
Како и неговиот претходник, Superport ќе биде рачно изработен во објектот на Morgan. Нарачките веќе се прифаќаат, а првите примероци за тест-возење ќе бидат достапни во средината на април.