НА ГЕРМАНИЈА И НЕДОСТАСУВААТ РЕЧИСИ 20.000 ВОЗАЧИ: Владата се надева на странски работници

од Vladimir Zorba
431 прегледи

На Германија сè повеќе и недостасуваат возачи на автобуси, возови и камиони. Владата во Германија планира да го намали недостигот од квалификувани работници со увоз на возачи од странство.

Недостигот од квалификувани работници влијае и на сообраќајот. На Германија во моментов и недостигаат околу 11.300 професионални возачи на камиони, околу 4.200 возачи на автобуси и трамваи и околу 2.200 машиновозачи. Ова произлегува од одговорот на Владата на барањето на партиите ЦДУ/ЦСУ.

Се намали бројот на бараните возачи на камиони, а истовремено се зголеми бројот на бараните машиновозачи.

Козметичките мерки веќе не се доволни

Политичарот на ЦДУ, Хенинг Ребаум затоа ја повикува Владата да преземе контрамерки. „Тука веќе не се доволни козметичките мерки“, вели известувачот за прашањето за квалификувани работници за германските медиуми.

Потребна е „реформа на професионална обука на возачи“. Поточно: помал број задолжителни часови и бришење на дупликат наставни содржини за возачки дозволи и основни професионални возачки квалификации. Ако тоа не се случи, „обуката на возачите во Германија ќе продолжи да биде долга и скапа“.

Користење на странски возачи за борба против недостигот на работна сила

Владата е јасно свесна за ситуацијата и очекува „континуирана висока побарувачка за возачи“ во индустријата. Во врска со стратегијата на Министерството за труд за квалификувани работници, се споменуваат неколку мерки, како што се подобра обука и дообразование или нов закон за имиграција со подобрено признавање на странските професионални квалификации.

Многу возачи веќе доаѓаат од странство. За претстојното реновирање на железничката линија Манхајм-Франкфурт ќе бидат потребни околу 400 возачи на автобуси за време на затворањето на рутата. Сите позиции се уште не се пополнети. Според Владата, ДБ АГ ги вработува потребните возачи од странство“, се наведува. Возачите на автобуси доаѓаат од земјите од Јужна и Источна Европа како Албанија, Бугарија, Грција, Полска и Романија.

Возачите од Србија се во водство

Посебно виновни за падот на огласите за професионални возачи се странските возачи. До крајот на 2021 година, речиси 3.000 работни места се доделени на странски квалификувани работници, од кои повеќе од половина се српски возачи.

Досега теоретскиот дел од возачкиот испит беше возможен со превод на осум странски јазици. Англиски, стандарден арапски, хрватски, полски, романски, руски, турски и украински. Рехбаум бара вклучување на други јазици како француски за некои африкански земји или бугарски и албански.

Она што е потребно е „небирократско и брзо препознавање на возачите од трети земји“, рече тој.

Слични содржини