Кинеското Министерство за индустрија и информатичка технологија (MIIT) откри дека BYD ќе издаде Track Edition на својот електричен супер автомобил, Yangwang U9.
Оваа нова верзија практично ќе ги зголеми тројно веќе импресивните перформанси на U9 на моќни 3.019 коњски сили. За споредба, „Track Editions“ на автомобилите обично имаат промени во дизајнот на каросеријата за подобра аеродинамика и дополнителен притисок, но честопати имаат и поголеми сопирачки.
Сегашниот Yangwang U9 користи четири мотори за околу 1.300 коњски сили, но BYD очигледно го надградил ова со нови мотори од 555 kW на секое од четирите тркала за планираното ново издание, според деталите поднесени до кинескиот MIIT.
Толку многу моќност го прави новиот U9 помоќен од кој било електричен хипер автомобил што моментално се произведува. Всушност, тој далеку ги надминува другите супер автомобили како Lotus Evia (1.972 КС) и Rimac Nevera (1.914 КС).
Балансирање на старото и новото
Со тежина од 2.480 кг, Yangwang U9 Track Edition ќе биде само околу 200 кг потежок од Rimac Nevera, кој има значително помала моќност.
Новиот U9 ќе биде долг помеѓу 4.970 mm и 4.990 mm, со ширина од околу 2.000 mm. Веројатно ќе биде висок помеѓу 1.311 mm и 1.351 mm, со меѓуоскино растојание од 2.900 mm.
Според извештаите, U9 Track Edition во голема мера ќе го задржи дизајнот на постоечкиот основен модел, со сјајно црвено-црн екстериер, 20-инчни тркала со гуми 325/35 R20, покрив од јаглеродни влакна, големо фиксирано задно крило од јаглеродни влакна и низа аеродинамични опции.
Во меѓувреме, сегашниот модел U9 користи батерија BYD Blade од литиум-железо-фосфат од 80 kWh, која обезбедува CLTC опсег од 450 km. Други карактеристики вклучуваат можност за брзо полнење од 500 kW DC, што овозможува полнење од 30% до 80% за околу 10 минути.
Суспензијата на Yangwang U9 е систем „DiSus-X“ на BYD, способен за екстремни движења како скокање преку дупки или возење на три тркала, објавува Interesting Engineering.
Подобрување на веќе импресивен автомобил
Иако дополнителни спецификации можат да се заклучат од постоечкиот основен модел, добар број детали недостасуваат од поднесувањето на MIIT.
Иако сегашниот U9 може да забрза од 0 до 100 km/h за 2,36 секунди, Track Edition потенцијално би можел да го израмни или сруши рекордот за круг на Нирбургринг за автомобили легални за пат, кој моментално го држи Mercedes-AMG One.
Основниот модел веќе постигна време на круг од 7 минути и 17,9 секунди во ноември 2024 година, а за споредба, максималната брзина на стариот модел веќе е забележана од 391,94 km/h.
Надградениот U9 веројатно ќе биде побрз, но деталите сè уште не се објавени. Исто така, нема споменување на цените, но моменталниот основен модел чини околу 233.411 долари.