BMW веќе потврди шест идни EV модели базирани на архитектурата Neue Klasse кои ќе дебитираат помеѓу 2025 и 2027 година. Првите два ќе бидат седани и теренци со слични димензии на сегашната Серија 3 / X3.
Вчера Vision Neue Klasse беше прикажан во форма на седан како најава за идниот сериски модел, а воедно беше објавена и слика од идниот електричен SUV.
Баварскиот производител зборуваше за „срцето на задоволството во возењето на BMW“ непосредно пред да го прикаже овој прототип накратко. Затоа, се претпоставува дека ја најавува M Performance / M верзијата.
BMW предлага опсег од околу 580 километри, додека полнењето со 270 kW ќе обезбеди ефикасно да се натпреварува со своите слично револуционерни германски ривали. Исто така, потенките батерии од следната генерација на BMW треба да создадат кабина која е опипливо попространа од онаа на iX3. Внатре, ќе ја користи високонапредната деветта генерација на BMW iDrive infotainment – комплетна со панорамски head-up дисплеј, интерфејси контролирани со гестови и гласовна контрола – истовремено фокусирајќи се на одржливост, простор и обезбедувајќи „топла“ и „позната“ средина.
Производството на првиот Neue Klasse EV ќе започне во 2025 година во Дебрецен, Унгарија, со дополнителни производствени локации во Минхен, Германија и фабриката BMW Brilliance во Шенјанг, Кина, кои ќе следат во 2026 година.
BMW наведува дека трите клучни области за мобилноста во иднина се електрични, дигитални и кружни. Целта е да се комбинираат во „кохерентен целокупен концепт“.
Германците го опишуваат Neue Klasse како „мега-проект што ја опфаќа целата компанија. Станува збор за иднината на брендот BMW, BMW Group и нивното портфолио. „Интензивно се подготвуваме за ова и ќе продолжиме да правиме значителни инвестиции во соодветните идни технологии во следните неколку години“, велат од BMW.
Новата платформа ветува дека ќе донесе електрични мотори и батерии со високи перформанси со значително подобрена ефикасност и поголем фокус на одржливоста.
Моделите ќе користат батерии од шестата генерација на BMW, со најава дека брзината на полнење ќе биде за 30 проценти поголема, додека опсегот ќе се зголеми за истиот процент. Се проценува дека трошоците за производство ќе се намалат за 50 проценти, како и дека емисиите на CO2 генерирани во процесот на производство ќе се намалат за 60 проценти.