Најмалиот и најприфатливиот електричен автомобил на Audi доаѓа во 2026 година

од Vladimir Zorba
160 прегледи

Audi одлучи да ги одржува во живот моторите со внатрешно согорување подолго од првично очекуваното, но тоа нема да влијае на планираните електрични модели. Еден од нив ќе биде влезен модел сличен на Audi A3 со SUS мотор и ќе дебитира следната година.

Оваа информација ја потврди извршниот директор на Audi, Гернод Долнер во интервју за германскиот весник Suddeutsche Zeitung и најави пристигнување на „електрично возило во иста класа со А3“. Тој исто така додаде дека ќе се произведува во Инголштад од 2026 година. Сегашната генерација на Audi A3 се појави во 2020 година и се базира на платформата MQB, додека ажурираниот модел пристигна минатата година. Ова значи дека се уште неименуваниот, претстоен електричен модел би можел да го прифати името A2 e-tron или A3 e-tron и ќе се продава заедно со A3, наместо да го заменува.

Времето на пристигнувањето на компактниот автомобил Audi укажува дека тој ќе ја користи постоечката платформа MEB, која веќе се користи за Audi Q4 e-tron и целото семејство ID на Volkswagen. Новата SSP платформа за електрични автомобили треба да пристигне во 2028 или 2029 година и ќе ја заснова деветтата генерација на Golf на Volkswagen, како и идните електрични верзии на T-Roc, Škoda Octavia и Cupra Leon.

Исто така, постои шанса новото Audi да се нуди како хечбек со пет врати, каросерија која е попопуларна во Европа во споредба со седаните со четири врати. Секако, никој не може да ја исклучи можноста дека станува збор за мал кросовер, сличен на A3 AllStreet. Во секој случај, електричниот автомобил најверојатно ќе го наследи најновиот дизајнерски јазик на брендот од Инголштад, во комбинација со високотехнолошкиот ентериер и конкурентната гама.

Почетниот електричен модел би можел да биде верзијата на Audi на претстојниот модел ID.2 на Volkswagen, кој исто така се очекува во сериска форма во 2026 година.

Покрај претстојниот електричен автомобил со големина А3, извршниот директор на Audi откри дека компанијата во април ќе претстави и нов модел во Кина, кој се развива локално со помош на SAIC.

Германската марка моментално минува низ тежок период поради послабото од очекуваното прифаќање на електрични возила, жестоката конкуренција и политичката неизвесност. Неодамна, Audi ги објави плановите за укинување на 7.000 работни места во Германија до 2029 година на „општествен одговорен начин“.

Слични содржини