Претставници на Armani контактирале со потенцијални купувачи за продажба на малцински удел во познатата италијанска модна група, изјавија три извори за „Ројтерс“. Овој потег го означува почетокот на виртуелна аукција за парче од една од најпознатите модни империи во светот, неколку недели по смртта на дизајнерот.
L’Oreal е меѓу компаниите што се контактирани, изјавија два од изворите. Досега, не се барани фондови за приватен капитал како потенцијални купувачи, изјави еден од изворите и четврто лице.
Се очекува Rothschild да ја советува компанијата за договорот, изјавија двајца од луѓето запознаени со ова прашање. Групата има врска со консултантската компанија преку Ирвинг Белоти, партнер на Rothschild кој е член на одборот на Фондацијата Armani.
Но, разговорите се во рана фаза, изјави еден од изворите, додавајќи дека секој напредок може да трае со месеци.
Armani им наложил на наследниците да продадат удел во рок од 18 месеци
Ројтерс не можеше да идентификува кој го иницирал контактот во име на продавачите на компанијата. Четирите извори зборуваа под услов на анонимност бидејќи прашањето е доверливо.
Armani Group и Rothschild одбија да коментираат. L’Oreal, кој има договор за лиценцирање со Armani Group до 2050 година, не одговори на барањата за коментар.
Во својот тестамент, покојниот италијански дизајнер Џорџо Армани им наредил на своите наследници да продадат почетни 15% од акциите во модната куќа во рок од 18 месеци од неговата смрт, а подоцна да пренесат дополнителни 30% до 55% на истиот купувач или да ја котираат компанијата на пазарот.
Во тестаментот се наведува дека приоритет треба да им се даде на луксузниот конгломерат LVMH, козметичкиот гигант L’Oreal и производителот на очила EssilorLuxottica, со кои модната куќа има комерцијално партнерство.
Сите три компании изразиле подготвеност да склучат договор.
Брендот може да вреди до 12 милијарди евра
Џорџо Армани беше единствениот мнозински акционер во компанијата што ја основа пред 50 години и над која одржуваше строга креативна и управувачка контрола.
Потенцијалниот процес на продажба се следи внимателно бидејќи брендот останува еден од најзначајните во модната индустрија и може да вреди помеѓу 5 и 12 милијарди евра, според проценките на аналитичарите.
Клаузулите во тестаментот се во суштина обврзувачки и можат да бидат оспорени на суд доколку не се исполнат, соопшти италијанското здружение на нотари.