Наследникот на Ferrari Roma се вика Amalfi

од Vladimir Zorba
17 прегледи

Четвороседот Amalfi на Ferrari ја продолжува приказната што Маранело ја започна со Roma, а ревидираниот 3,9-литарски V8 мотор скриен под долгата предна хауба сега е уште помоќен.

Најновиот нов модел во претходно најавената офанзива на Ferrari е скриен зад името Amalfi и е продолжение на приказната што познатата италијанска автомобилска компанија ја започна во 2020 година со Roma; спортски четворосед со мотор поставен напред, кој исто така беше понуден во комбинација со меко преклопен покрив (Spider) од 2023 година.

Со димензии што се исти како оние на Roma, Amalfi има малку поинакво „лице“ моделирано според дизајнерското решение на моделите SF90 и 12Cilindri на Ferrari, а LED куќиштата на задните светла поврзани со црна лента се исто така малку различни. Исто така, постои и адаптивен заден спојлер што обезбедува оптимално прилепување при големи брзини.

Повеќе промени се забележливи во патничкиот простор, каде што сега има многу повеќе физички прекинувачи пред возачот, а претходниот вертикално ориентиран централен дисплеј на мултимедијалниот систем е заменет со хоризонтално ориентиран дисплеј.

Под долгата предна хауба на Amalfi сè уште се наоѓа познатиот 3,9-литарски V8 мотор од Roma, потпомогнат од два турбополначи, но инженерите на Ferrari се потрудија да постават дополнителни 20 „коњи“ во полесниот мотор со модифицирани турбополначи и рекалибрирана контролна единица, така што возачот на Amalfi може да смета на 640 коњски сили, придружени со 760 Nm максимален вртежен момент.

8-степен автоматски менувач со две спојки е одговорен за пренесување на моќноста на задната оска, а претходно споменатиот потенцијал на Amalfi е доволен за забрзување од 0 до 100 km/h за 3,3 секунди и 320 km/h. Ефикасното сопирање е обезбедено со сопирачките „brake-by-wire“ кои се „позајмени“ од моделите 296 и 12Cilindri, а одличното управување е обезбедено со системот Side Slip Control 6.1, кој го оптимизира работењето на адаптивниот систем за потпирање и управување во секоја ситуација.

Само е прашање на време кога Amalfi ќе се понуди и во верзија со мек преклопен покрив. Првите примероци треба да стигнат до клиентите во Европа во првиот квартал од следната година, а новото 2+2 купе на Ferrari ќе чини околу 240.000 евра.