Како и скоро сите компании кои развиваат системи базирани на вештачка интелигенција кои можат да произведуваат текст, слики и друго, Meta ја пребарува мрежата за материјал за да ги обучи своите различни модели.
Ако не ви се допаѓа идејата само да им ги дадете вашите податоци за оваа намена, можете да го користите овој формулар за да побарате отстранување на барем некои од нив.
Она што ќе можете да го реализирате од сето тоа ќе зависи од тоа каде живеете. Можете да им испратите приговор преку Privacy Center услугата.
Овој формулар може да се користи за барање бришење, преглед или уредување на информации за вас кои потекнуваат од трета страна што може да се користи за обука на невронски мрежи. Ова може, на пример, да биде име на лице, детали за нивната работа или информации за контакт опишани во јавен оглас.
За жал, новата политика опфаќа само извори од трети страни и не се однесува на личните податоци поставени на платформите на социјалните медиуми на Meta.
Со други зборови, Meta може да користи текст содржан во објави или коментари или селфи и фотографии што корисниците ги испратиле на Facebook или Instagram.
Како што пишува „Регистар“, компанијата не го обучила својот најнов модел на голем јазик, Llama 2, за какви било кориснички податоци, јавни или други.
Meta разви бројни генеративни модели на вештачка интелигенција способни за производство на текст, слики, компјутерски код и музика.
Извршниот директор Марк Закерберг верува дека технологијата е клучна за градење на неговата визија за метаверзумот, каде што корисниците ќе можат да се дружат и да работат во светови за виртуелна реалност што можат да ги создадат.
На краток рок, Meta развива и генеративни алатки за рекламирање и користи технологија за развој на алатки како што се чатботови и приспособливи стикери за Facebook, Instagram и Whatsapp.