„Youngtimers“ се автомобили стари меѓу 15 и 25 години. Моделите кои се уште постари се нарекуваат класични автомобили. Во втората категорија, вредноста повеќе или помалку се искристализираше, но кај „Youngtimers“ цените се сè уште динамични.
Удвојувањето на вредноста во рок од една година се случува дури и редовно, како што открива германскиот водич за цени на Youngtimers.
Ценовникот на Classic Analytics содржи не помалку од 3.500 понуди за 1.000 модели на автомобили и од 53 марки на автомобили, а има некои навистина големи зголемувања на вредноста.
Автомобил како Renault Twingo, на пример, сега вреди три пати повеќе отколку што беше пред шест месеци, пишува „HAK“. Пазарните аналитичари од Classic Analytics наведуваат цена од 3.900 евра за Twingo во добра состојба, додека во јануари 2024 година цената сè уште беше 1.200 евра. Golf GTI, исто така, значително се зголеми во цената во истиот период: помеѓу јануари 2024 и 2025 година, неговата вредност се зголеми на 14.000 евра. Тоа е за 7.800 евра повеќе од пред една година – зголемување на вредноста за 125,8 отсто за една година.
Сепак, најголемото зголемување на цената во апсолутна вредност го постигна автомобил кој веќе беше редок во текот на неговото производство: Talbot Samba Rallye, чија цена е 18.000 евра. Една година претходно, францускиот автомобил би бил достапен за само 6.800 евра.
На ценовникот, Peugeot е застапен со три модели: 306 како кабриолет и во спортската верзија S16, но и како негов претходник, 309 GTI 16V. Развојот на вредноста на овие модели го потврдува старото правило дека кабриолетите и спортските врвни модели се особено популарни како класици.
12 класични автомобили кои значително ја зголемија вредноста:
Renault Twingo (’92-’98) 225 проценти
Peugeot 309 GTI 16V (’90-’93) 188,9 проценти
Talbot Samba Rallye (’83-’86) 164,7 проценти
Pontiac Firebird TransAm (’93-’98) 154,5 проценти
Peugeot 306 2.0 16V S16 (’93 -’96) 151,5 проценти
Citroen CX 25 D Long Turbo 2 (’86-’89) 145,9 проценти
Peugeot 306 2.0i Cabriolet (’94-’97) 136,7 проценти
Lancia Ypsilon 1.1 (’95-’00) 128,6 проценти
Talbot Sunbeam (’79-’81) 127,8 отсто
VW Golf II GTI (’84-’87) 125,8 отсто
Volvo 740DL (’82-’84) 118,9 проценти
Toyota MR 2 Coupé T-Bar (’90-’94) 113,3 отсто.