Немилосрдниот кинески пазар: Профитот е мал, производители на автомобили пропаѓаат

од Vladimir Zorba
45 прегледи

Профитните маржи во кинеската автомобилска индустрија дополнително се намалуваат во текот на 2024 година, бидејќи жестоката конкуренција ги принудува производителите да даваат попусти, додека некои од нив доживеаја дури и целосен колапс.

Според податоците објавени на 27 декември од кинеската асоцијација на производители на патнички автомобили, просечната профитна маржа во автомобилската индустрија на најголемиот светски пазар изнесувала 4,4% во периодот од јануари до ноември. Просечната маржа лани беше 5%, што значи дека годинава има пад.

Овој резултат не е охрабрувачки за раководителите и акционерите на кинеските автомобилски компании, имајќи предвид дека просечната профитна маржа на кинеската индустрија е 6,1%. Автомобилскиот сектор на тој начин дополнително го намалува индустрискиот просек.

Експертите посочуваат дека автомобилската индустрија мора да ги намали трошоците, да ја зголеми ефикасноста и да ја зајакне контролата на трошоците за да опстане на пазарот. На огромниот кинески пазар, BYD ја консолидираше својата доминантна позиција, додека многу производители, како Jiyue и HiPhi, мораа да ги затворат своите операции.

Во ноември, профитната маржа во автомобилската индустрија дополнително падна, на само 3,3%. За споредба, додека за германскиот гигант VW често се зборува во криза (што не е далеку од вистината), неговата нето маржа е 4,6% – повисока од сегашниот просек на кинеската автомобилска индустрија.

Слични содржини