Netflix (NFLX) објави заработка во третиот квартал, со што акциите се зголемија за 4% во тргувањето после работното време, откако стриминг гигантот ги надмина проценките за заработка и приходи. Неговите проекции за приходите за тековниот квартал, исто така, ги надминаа очекувањата на Волстрит.
Приходите ги надминаа консензусните проценки на „Блумберг“ од 9,78 милијарди долари за да достигнат 9,83 милијарди долари во третиот квартал, што е за 15% повеќе од годишно ниво, бидејќи Netflix продолжи да се потпира на иницијативи за зголемување на приходите, како што е сузбивање на споделувањето лозинки и претплати поддржани од реклами, покрај минатогодишните поскапувања на одредени планови за претплата.
Netflix објави приход од 10,13 милијарди долари во четвртиот квартал, надминувајќи ги консензуалните проценки од 10,01 милијарди долари.
За целата 2025 година, компанијата предвидува приходи меѓу 43 и 44 милијарди долари, во споредба со консензуалните проценки од 43,4 милијарди долари. Тоа би претставувало раст од 11% до 13% во однос на очекуваниот приход на компанијата во 2024 година од 38,9 милијарди долари.
Разблажената заработка по акција (EPS), исто така, ги надмина проценките за кварталот, бидејќи компанијата објави EPS од 5,40 долари, надминувајќи ја консензуалната проценка од 5,16 долари и многу пповеќе од 3,73 долари EPS пријавени во истиот период минатата година. Netflix прогнозираше EPS за четвртиот квартал од 4,23 долари, надминувајќи ја консензуалната проценка од 3,90 долари.
Бројот на претплатници беше исто така силен, со дополнителни 5 милиони нови претплатници, благодарение на успехот на емисиите како „Совршен пар“ и „Никој не го сака ова“.
Додавањето од 5,07 милиони претплатници ги надмина очекувањата од 4,5 милиони и следи по 8,05 милиони нето-дополнувања што Netflix ги имаше во вториот квартал. Компанијата додаде вкупно 8,8 милиони претплатници во третиот квартал од 2023 година.
Инвеститорите го пофалија исчекорот на компанијата во спортски и настани во живо. Во меѓувреме, нивото на претплати поддржани од реклами продолжува да добива на важност. Пред објавувањето на заработката, акциите на Netflix беа во пораст, за околу 45% од почетокот на годината, тргувајќи се блиску до нивните највисоки нивоа на сите времиња.
Аналитичарите очекуваат нов пораст на цените до крајот на годината, што најверојатно ќе послужи како уште еден катализатор за раст на акциите. Сепак, неодамнешниот раст доведе до одредена претпазливост на Волстрит.