НИКОГАШ ПОГОЛЕМА КРИЗА ВО ГЕРМАНИЈА: 14.000 работни места загрозени во Баден-Виртемберг

од Vladimir Zorba
15 прегледи

Критичната економска ситуација во Германија подеднакво влијае и на големите и на малите компании. Сега се загрозени вкупно 14.000 работни места во Баден-Виртемберг.

Но, работниците не сакаат само да го прифатат и возвраќаат. Во меѓувреме, менаџментот на компанијата бара решенија.

Традиционалната компанија е во криза

Автомобилската групација ZF Friedrichshafen (ZF), еден од најголемите светски добавувачи на автомобилската индустрија со над 100.000 работници ширум светот, се соочува со растечка криза.

Покрај планината долгови од вкупно 11 милијарди евра, компанијата трпи и пад на бројките за продажба предизвикан од слабеењето на автомобилската индустрија, пишуваат германските медиуми.

Веќе во септември 2024 година, ZF мораше да ги намали прогнозите за продажба од над 42 милијарди евра на 40 до 42 милијарди евра, што го зголеми притисокот врз групацијата да преземе драстични мерки за намалување на трошоците.

Со оглед на ваквата ситуација, шефот на работниот совет Ахим Дитрих бара брзи и јасни одговори од раководството, пишуваат германските медиуми. На настанот во прес-клубот во Штутгарт, тој јасно стави до знаење дека мора да има јасност за околу 169.000 работници на ZF – 14.000 од нив на германски локации – до крајот на годината.

Особено горливи прашања се кои места треба да продолжат да работат и колку работни места ќе бидат задржани. Се размислува и за потенцијално продолжување на намаленото работно време.

Ова се исклучително важни теми кои ќе ја одредат судбината на бројните работници на ZF во наредните месеци.

Кратења на работни места и финансиски товар

ZF планира да укине до 14.000 работни места во следните години. Локацијата Сарбрикен би можела да биде особено погодена, каде што 1.800 работни места треба да бидат укинати до 2025 година.

Оваа фабрика е првенствено одговорна за производство на 8-брзински автоматски менувачи. Но, локациите во Баден-Виртемберг, како што се Алфдорф, Алсдорф и Фридрихсхафен, исто така се изложени на ризик.

За жал, натамошни кратења се планирани и во помалите погони, иако се уште се чекаат конкретни планови за овие гранки.

Но, овие одлуки не се должат само на падот на продажбата. Всушност, ZF има долг од 11 милијарди евра, што произлезе од претходните аквизиции. Тековните зголемувања на каматните стапки го направија значително поскап. Само каматите изнесуваат речиси половина милијарда евра годишно.

Администрацијата се обиде да ги олесни овие финансиски оптоварувања со зголемување на цените – план кој очигледно беше неуспешен. Протестите на 20.000 работници пред седиштето на ZF во Фридрихсхафен се уште не донесоа позитивни промени.

Првиот човек на работничкиот совет најави дека ќе го зголеми притисокот врз раководството за да се заштитат интересите на работниците.

Надежта е дека ZF ќе најде начин да се стабилизира во услови на предизвици како што се недостигот на полупроводници и зголемените трошоци за енергија, а истовремено да ја заштити својата работна сила, наведуваат германските медиуми.

Слични содржини