Никој не сака електрично Ferrari: Планот на Маранело се менува

од Vladimir Zorba
19 прегледи

Првиот електричен автомобил на Ferrari е подготвен и наскоро ќе биде достапен, но тоа е модел со ограничено издание кој треба да означи пресвртница за брендот. Сепак, поважниот масовно произведен и втор електричен модел на Ferrari кој се планира да го следи моделот со ограничено издание би можел да биде одложен или дури и откажан бидејќи се чини дека никој не сака електрично Ferrari.

Пазарот на електрични автомобили е во стагнација долго време, без разлика дали зборуваме за масовно произведени и попристапни модели или ексклузивни супер автомобили. Брендовите кои одлучија да понудат егзотични спортски автомобили напојувани само со електрични мотори, како што е Rimac, веќе сфатија дека во оваа ниша, клиентите едноставно не го сакаат искуството при возење што доаѓа со електричен погон.

Ferrari го сфати истото, а Ројтерс објави, повикувајќи се на анонимни извори, дека Ferrari го одложува својот втор електричен автомобил од 2026 до 2028 година, бидејќи очигледно „нема“ побарувачка за таков автомобил во моментов.

Иако првиот електричен автомобил на Ferrari е веќе готов, тоа е специјален модел со ограничено производство кој ќе претставува „симболична пресвртница и ќе го исполни ветувањето за лансирање на своето прво електрично возило во 2026 година“. Второто електрично Ferrari, кое требаше да пристигне до крајот на следната година, требаше да биде автомобил за поголемо производство и сериско производство.

Ferrari продава околу 5.000 до 6.000 единици од секој модел со редовно производство во период од пет години, но тоа беше практично невозможно со електричен модел првично планиран за следната година. Купците практично не покажаа никаков интерес, па затоа Ferrari го одложува лансирањето на моделот најрано до 2028 година.

Ова дополнително време има дополнителна предност што му овозможува на Ferrari дополнително да ја развива својата технологија за електрични возила. Ferrari претходно поднесе барање за патенти за виртуелен систем за мотор и менувач за електрични автомобили, слично на она што Hyundai успешно го имплементираше во спортскиот Ioniq 5 N.

Ferrari не е единствениот италијански бренд за спортски автомобили што ги одложува своите планови за електрични спортски автомобили. Така, Lamborghini го одложи лансирањето на својот прв електричен модел од 2028 година за 2029 година, додека Maserati целосно го откажа електричниот MC20.