Nissan официјално ја претстави новата Micra, која ќе биде достапна само со електричен погон.
Nissan се обидува да „застане на нозе“ по неколку тешки години. Во изминатите 12 месеци, таа изгуби 4,5 милијарди долари и планира драстични мерки за намалување на трошоците, а дел од тие мерки е отпуштање на 20.000 вработени и затворање на седум фабрики пред крајот на деценијата. Но, планот на компанијата не е само за намалување на трошоците, туку вклучува и неколку нови модели.
Веќе го видовме кросоверот Leaf од следната генерација како глобален модел, а сега Nissan има нешто посебно за Европа. Ова е моделот Micra, кој се враќа на стариот континент по двегодишно отсуство, но овој пат доаѓа со електричен погон. За разлика од претходните генерации, субкомпактниот хечбек повеќе нема мотор со внатрешно согорување, туку има целосно електричен погонски склоп. Поточно, новата Micra е базирана на Renault 5.
Micra има редизајниран преден и заден дел со тркалезни светла, за да се разликува од моделот на Renault. Профилот е исто така малку поинаков, бидејќи има широк вдлабнатина под линијата на бокот. Сепак, електричниот хечбек од Б-сегментот ги задржа „скриените“ рачки на задните врати, кои се поставени во близина на Ц-столбовите. Дополнителните пластични лајсни во долниот дел од вратите потсетуваат на Renault 4. Иако е мал автомобил, сепак има 18-инчни тркала достапни во три дизајни, од кои едниот вклучува раткапни.
Иако Nissan се обиде да ја оддалечи Micra од Renault 5, врската станува јасна кога ќе го погледнете ентериерот. Кабината е во голема мера преземена од францускиот модел, а сите верзии имаат два 10,1-инчни екрани монтирани на контролната табла и малку свртени кон возачот. Многу физички контроли се наоѓаат под централните отвори за вентилација во распоред што треба да одговара на секого. Амбиенталното осветлување со 48 бои е ретка ставка во овој сегмент.
Nissan има намера да ја понуди новата Micra со две батерии со капацитет од 40 и 52 kWh. Основната батерија го напојува моторот од 122 КС, додека поголемата е поврзана со електричен мотор монтиран на предната оска, нудејќи 150 КС. Вртежниот момент зависи и од големината на батеријата и е 225 или 245 Nm.
Micra опремена со батерија од 40 kWh може да помине 310 километри со едно полнење, или 408 километри ако користи батерија од 52 kWh. Постои забележлива и јасна разлика во тежината помеѓу двете конфигурации. Моделот со помала батерија тежи 1.400 килограми, додека верзијата со подолг дострел тежи 1.524 килограми.
Micra е долга нешто помалку од четири метри, широка помалку од 1,8 метри и има меѓуоскино растојание од 2,54 метри. Како и Renault 5, ќе се нуди само со пет врати. Невообичаено за автомобил од оваа класа, Micra е опремена со мулти-линк задна суспензија наследена од R5. Alpine A290 е исто така развиен на платформата AmpR Small за оние кои сакаат повозбудливо возење.
Nissan ќе започне со продажба на новата Micra во Европа до крајот на оваа година, откако Renault ќе започне со производство во фабриката во Дуаи, каде што се произведува R5 од 2024 година.
Micra не е единствениот нов електричен модел на Nissan за Европа. Електричен Juke инспириран од концептот Hyper Punk ќе излезе следната година. Покрај тоа, Renault Twingo ќе биде основа за моделот Nissan, кој пристигнува следната година.