Додека Toyota, Mazda и Subaru ги здружуваат силите за да развијат мотори со внатрешно согорување од следната генерација, друг јапонски производител на автомобили зазеде радикално поинаков пристап одлучувајќи да престане да инвестира во нови бензински и дизел мотори.
Nissan вели дека практично завршил со трошење пари на новата SUS технологија. Австралиското списание Drive разговараше со вишиот потпретседател на компанијата и главен офицер за планирање за регионот на Африка, Блискиот Исток, Индија, Европа и Океанија (AMIEO) за тоа што претстои. Франсоа Бејли беше прашан дали Nissan има намера да развива нови мотори со внатрешно согорување: „Нашата иднина е EV. Не инвестираме во нови SUS мотори, тоа е сигурно“.
Тој понатаму напомена дека преминот од конвенционални автомобили кон целосно електрични модели ќе се врши преку технологијата e-Power на Nissan. Тоа е хибридно поставување каде што моторот со внатрешно согорување работи како генератор за полнење на батеријата.
За да се зголеми економичноста на горивото во овие хибридни автомобили, Nissan сака да ја зголеми топлинската ефикасност на моторот со внатрешно согорување на импресивни 50 проценти. Nissan работи на технологијата неколку години, а на почетокот на 2021 година објави дека прототипот e-Power достигнал пресвртница за време на тестирањето.
Само затоа што Nissan повеќе не вложува пари во целосно нови мотори, тоа не значи дека преминот кон постава само за ЕВ ќе се случи преку ноќ. Бејли истакна дека регулативите за емисии се уште се различни во различни делови на светот, така што автомобилите Еуро 2 сè уште се легални во Африка.
Nissan ќе го усогласи своето портфолио со регионалните барања, па исчезнувањето на SUS ќе биде постепено. Сегашните мотори најверојатно ќе бидат надградени за да ги исполнат построгите прописи.