„Нов начин на користење на социјалните мрежи“: Мета воведува вештачка интелигенција во своите профили

од Vladimir Zorba
104 прегледи

Мета, сопственикот на Фејсбук и Инстаграм, работи на имплементација на вештачка интелигенција (AI) која би можела да го промени начинот на кој ги користиме социјалните мрежи. Планот е AI ликови да станат дел од платформата, со свои профили, биографии и можност за креирање содржина. Компанијата верува дека ова е клучот за привлекување помлада публика и зголемување на ангажманот на корисниците.

Конор Хејс, потпретседател на Generative AI во Мета, изјави дека вештачката интелигенција ќе стане интегриран дел од платформите во наредните години. Овие AI профили ќе можат да креираат, споделуваат содржини и да комуницираат со корисниците на сосема нов начин. Хејс нагласува дека приоритет на Мета е развојот на алатки кои ги прават социјалните мрежи позабавни и поинтерактивни.

Иако стотици илјади знаци со вештачка интелигенција веќе се создадени преку алатката, која беше лансирана во САД во јули, повеќето корисници моментално ги користат приватно. Мета планира да ја прошири алатката на глобално ниво, а корисниците наскоро ќе имаат пристап до опцијата за генерирање видео содржина со помош на текстуални команди, пишува Financial Times.

Оваа иницијатива доаѓа како одговор на конкуренцијата. Snapchat неодамна воведе алатки за вештачка интелигенција за создавање 3D карактери во проширена реалност, додека TikTok ја тестира платформата Symphony за да генерира рекламно и јазично прилагодени видеа.

Сепак, експертите предупредуваат на потенцијални проблеми. Поранешниот член на Мета, Беки Овен, сега глобален директор во агенцијата Billion Dollar Boy, верува дека постои опасност од ширење на дезинформации преку сметките за вештачка интелигенција. Без јасни правила и етикетирање на содржината, постои ризик овие профили да ја нарушат довербата на корисниците.

Мета веќе објави дека целата содржина со вештачка интелигенција ќе биде јасно означена, но критичарите истакнуваат дека овие ликови се далеку од човечките креатори – немаат емоции, искуство или иста способност да се поврзат со публиката.

Слични содржини