Нов патент: Ferrari би можел автоматски да сопира и да спречи оштетување на сплитерите и каросеријата

Ова прашање е релевантно за речиси сите сопственици на супер автомобили, бидејќи предните сплитери стануваат пониски и пошироки од аеродинамични причини, но она што функционира одлично на патеката не функционира толку добро во реалниот свет. Тоа е исто така причината зошто многу супер автомобили имаат системи за подигнување што им овозможуваат да ги надминат таквите пречки

од Vladimir Zorba
4 прегледи

Ferrari патентирал систем кој би можел да ги спаси сплитерите и каросеријата на скапите автомобили од оштетување при возење по стрмни патишта и преку брзински нерамнини.

Ова прашање е релевантно за речиси сите сопственици на супер автомобили, бидејќи предните сплитери стануваат пониски и пошироки од аеродинамични причини, но она што функционира одлично на патеката не функционира толку добро во реалниот свет. Тоа е исто така причината зошто многу супер автомобили имаат системи за подигнување што им овозможуваат да ги надминат таквите пречки.

Нов патент на Ferrari има за цел да го реши проблемот со целосно запирање на возилата пред возачите да ги изгребат своите автомобили, а тоа го прави користејќи технологија што е веќе комерцијално достапна. Системот ќе користи сензори за да ја детектира висината на предметите пред автомобилот, и ако предметот е превисок за автомобилот да помине без да се изгребе, ќе испрати звучно предупредување до возачот. Ако лицето што го вози автомобилот продолжи, системот автоматски ќе ги активира сопирачките.

Интересно е што Ferrari не се потпира на податоците за брзината од компјутерот на автомобилот. Наместо тоа, системот го мери растојанието помеѓу две точки и користи математика за да ја пресмета брзината во реално време. Патентот дури споменува испраќање известување на вашиот телефон или екран на инфозабавниот систем, што потенцијално ја покрива основата за спречување на конкурентите да патентираат слична технологија. Ова не е единствениот пристап што постои, но е уникатен.

Porsche, Chevrolet и други користат системи за подигнување во комбинација со мемориски системи базирани на GPS за автоматско кревање на автомобил кога се приближува до висока пречка. Возачите дури можат да го програмираат системот за често користени локации за да му помогнат на автомобилот да избегне скапа несреќа.

Можеби најдоброто решение е да се комбинираат сите овие функции во една. Од друга страна, би можеле да видиме како некои купувачи го избегнуваат кревањето на оската за да заштедат тежина. Во тој случај, оваа функција за автоматско сопирање би можела да заштеди пари.

Исто така, вреди да се има предвид дека, како патент, ова би можело да заврши на полица, или поточно на хард диск, наместо во вистински сериски автомобили.

Слични содржини