За да се „натпреваруваме за најдобрите умови, употребата на TikTok е незаменлива“, објави во Берлин портпаролката на Министерството за одбрана. Поради оваа причина, Бундесверот ќе преземе нов пристап кон користењето на TikTok од крајот на мај со специјално дизајнирана кампања.
Според портпаролката, клучно е Бундесверот да „допре до младите луѓе каде што можат да добијат информации и дигитално да разменуваат идеи“ со цел успешно да комуницираат со младите регрути.
Се воведуваат посебни мерки за користење на TikTok. Ова вклучува техничко раздвојување помеѓу мрежите на Бундесверот и платформата TikTok. Посебните крајни уреди треба да се користат без пристап до ИТ структурата на Бундесверот. Софтверот TikTok сè уште не е овластен, ниту технички можен на официјалната ИТ.
Портпаролката продолжи да објасни дека војниците можат приватно да ги користат платформите на социјалните медиуми на нивните приватни уреди, на пример надвор од должност или за време на паузите, се додека се почитуваат правилата и прописите за заштита на службените тајни.
Магазинот Der Spiegel објави дека Министерството за одбрана работи на кратки реклами во кои Бундесверот се појавува како работодавец. Бундесверот на тој начин ја продолжува кампањата слична на оние на YouTube и Instagram. Германската влада го лансираше својот прв канал TikTok @TeamBundeskanzler на почетокот на април. Целта е да се апелира особено до младите граѓани кои ретко ги користат традиционалните медиуми.