Нова BMW Серија 1 за три години

од Vladimir Zorba
117 прегледи

Новата генерација на BMW Серија 1 доаѓа за три години, откако германскиот бренд останува посветен на својот најмал модел.

Додека „Mercedes-Benz“ се подготвува да го прекине производството на „А-класата“ на крајот од сегашната генерација, а „Audi“ го прекинува производството на своите најмали модели „А1“ и „Q2“, „BMW“ нагласува дека нивниот најмал автомобил останува важен дел од гамата и дека моделот од следната генерација ќе биде влезна точка во новата генерација на семејството „Neue Klasse“.

Британскиот Autocar претходно објави дека новата Серија 1 добила внатрешно зелено светло, а сега шефот за производи на BMW, Бернд Кербер, изјави дека хечбекот сè уште има клучна улога во Минхен.

„Ние сме глобален играч и го покриваме целото портфолио; моделите од основно ниво играат многу важна улога од различни причини“, изјави тој за Autocar на Шангајскиот саем за автомобили.

„Пред се, земете ги пазарите како Италија и Франција, каде што Серија 1 има удел од 20, 30, 40% во некои региони: ако сакате да бидете глобален играч, мора да ги земете предвид и пазарите каде што уделот на Серија 1 е исклучително висок, во спротивно ризикувате да ги изгубите.“

Серија 1 е важна во контекст на проширување на досегот на брендот и диверзификација на неговата целна група. „Серија 1 е особено важна за помладите клиенти. Ако сакате да го одржите брендот млад, ако сакате да развиете клиенти во вашето портфолио, Серија 1 е многу важна.“

На крајот на краиштата, останувањето на озлогласено предизвикувачкиот пазар на мали автомобили со ниска маржа ќе му помогне на BMW да биде што е можно поконкурентен и поефикасен во сите свои сегменти.

Кербер не даде никакви детали за следната Серија 1, но се очекува да пристигне околу 2028 година. Новата Серија 1 ќе се нуди со избор на бензински и електрични погонски склопови – што значи дека ќе продолжи да служи како ривал на традиционалните конкуренти на SUS како што се Volkswagen Golf и Audi A3, а истовремено ќе се натпреварува и со нови конкуренти како што се Cupra Born и Renault Megane E-Tech.

Кербер, исто така, официјално потврди дека компанијата ќе продолжи да ја користи ознаката „i“ за електрични автомобили, во согласност со сегашните iX2, i4, i5 и i7. Ова значи дека EV серијата 3 ќе го оживее името i3, кое беше неактивно (освен во Кина) откако оригиналниот хечбек престана да се произведува во 2022 година.

Тој рече дека е важно да постои одредена разлика во именувањето помеѓу SUS и EV автомобилите, па затоа буквата „i“ игра суптилна, но важна улога.

„Со изборот на погонски склоп, не донесувате одлука за дизајн, не донесувате одлука за дигитални или ADAS можности, туку избирате погонски склоп и во суштина автомобилите изгледаат исто“, рече тој.

Кербер рече дека ова значи дека претстојната електрична Серија 3 ќе биде означена како i3, исто како електричната верзија на тековната генерација Серија 3 што се продава во Кина.