Унгарија добива нова кинеска фабрика. Xinzhi Group ќе отвори речиси 900 нови работни места со инвестиција од околу 121 милион евра. Ова се однесува на производство, но и на истражување и развој.
Фабриката наводно ќе се гради во северниот унгарски град Хатван. Но, се уште не се знае колку од 900-те работници ќе бидат Кинези. Се споменува дека тие би можеле да бидат присутни во голем број. Новата компанија во Хатван ќе произведува еден милион делови за статор и ротор за електрични автомобили годишно.
Во летото минатата година, Xinzhi објави дека веќе има договор со VW за набавка на делови за статор и ротор. Ова беше прва голема нарачка од производител на автомобили надвор од Кина.
Кина е активна во Унгарија. Производителот на електрични автомобили BYD гради голема фабрика во Сегед во јужна Унгарија, а производителот на батериски ќелии CATL гради голема фабрика во Дебрецен во источна Унгарија.
Но, има и гласови на предупредување во Унгарија дека кинеските компании во голема мера ги штитат своите синџири на вредност и дека мал дел од колачот останува во земјите домаќини. Раководството во Пекинг инвестира главно за да ги избегне казнените царини на ЕУ, бидејќи автомобилите се произведуваат во Европската унија, а не се увезуваат, пишуваат медиумите.
Унгарскиот бизнис портал G7 објави наслов: „Повеќе кинески добавувачи градат во Унгарија, но дали е тоа добро за нас?“