Германскиот добавувач на автомобили Bosch разви нов „brake by wire“ систем за електрични автомобили. Системот, кој моментално се тестира на патиштата, се очекува да биде инсталиран во 5,5 милиони електрични автомобили до 2030 година. „Brake by wire“ е технологија која ја заменува традиционалната механичка врска помеѓу педалата на сопирачката и електронскиот систем за сопирање. Предноста, сметаат Германците, е попрецизна и поефикасна педала на сопирачката. Исто како што дизајнерите добиваат поголема слобода кога има помалку механички делови. Новиот систем на Bosch се разликува по тоа што е првиот „brake by wire“ систем дизајниран специјално за електрични автомобили.
Електричните автомобили имаат регенеративен систем за сопирање кој ја рециклира енергијата на сопирањето за да ја наполни батеријата. Системот за сопирање по жица на Bosch е дизајниран да работи со системот за регенеративно сопирање и да ја оптимизира вкупната ефикасност на сопирањето. Притисокот на возачот на педалата се претвора во електричен сигнал кој се испраќа до системот. Иако системот е електронски, тој сепак користи течност за сопирачките и работи хидраулично.
За да се зголеми безбедноста, системот е опремен со две посебни пумпи. Ако едната пумпа не успее, другата пумпа автоматски ќе ја преземе контролата и ќе се погрижи сите четири тркала да се вклучат со дисковите и клештите на сопирачките. Според Bosch, новата технологија им дава на производителите на автомобили поголема слобода во однос на поставување на различни компоненти во системот за сопирање, бидејќи веќе нема потреба од механички врски.
Ова потенцијално може да ја подобри безбедноста на многу автомобили. Системот е исто така полесен од традиционалните системи за сопирање, така што ќе заштеди електрична енергија.