По премиерата на стандардните верзии на новата серија 5 и електричниот модел i5, BMW го подготвува новиот седан M5 (G90) како и M5 Touring (G99).
Светската премиера е закажана за последната недела од јуни, а М дивизијата тогаш ќе го прикажува само седанот додека караванот пристигнува подоцна во 2024 година. По неговата онлајн премиера, новиот М5 ќе биде јавно прикажан за прв пат на фестивалот М во Полска на 19-20 јули.
Што се однесува до погонот, тоа е plug-in хибридно возило, уште еден модел М од компанијата по XM кој прифаќа PHEV поставување.
Новиот M5 Touring се очекува да започне да се произведува во ноември оваа година, откако седанот М5 ќе се појави на производната лента во јули. За разлика од помалиот M3 Touring, BMW има намера да го продаде M5 Touring во САД според претходните вести.
Одделот М веќе потврди дека новиот M5 ќе користи адаптација на plug-in хибридниот V8 кој дебитираше во XM. Што се однесува до моќноста, упатените тврдат дека ќе има комбинирана моќност од 718 КС и 1030 Nm вртежен момент, како и батерија од 18,6 kWh (досегот во електричен режим ќе биде околу 70 km).
Станува збор за твин-турбо 4,4 литарски V8 кој ќе работи со електричен мотор за да го создаде најмоќниот М5 досега, но кој ќе тежи 2.435 килограми. Ќе има и погон на четири тркала.
Се вели дека новиот M5 е 36 mm повисок од сегашниот M5 и 70 mm поширок.
Меѓу другото, овој модел со високи перформанси ќе добие модифицирани браници, различни странични прегради, голем заден дифузор и спојлер на багажникот. Останува да видиме дали ќе има и покрив од јаглеродни влакна.
Секако, дел од пакетот М ќе вклучува и спортско подесена суспензија, спортски издувен систем, карбон-керамички сопирачки, специјални алуминиумски тркала (од 20 и 21 инчи), гуми Michelin Pilot Sport S 5 285/40 ZR20 и 295/35 , како и изменета внатрешност со спортски седишта.