Честите бури ширум светот предизвикаа дебата за влијанието на грмотевиците врз електричните автомобили. Додека автомобилите со SUS мотори ја докажаа својата отпорност на удари од гром низ годините, се поставува прашањето како слични ситуации се рефлектираат кај електричните возила.
Искуството покажува дека електричните автомобили можат да издржат гром исто како и стандардните автомобили, пишува „Јутарњи“. Струјата на гром природно се стреми кон заземјување, а благодарение на гумите електричните возила се изолирани и безбедни при удар на гром. Металното тело на возилото служи како штит, пренасочувајќи ја електричната енергија подалеку од внатрешноста на возилото, чувајќи ги патниците безбедни.
Сепак, Австралиската противпожарна и спасувачка служба (NSW) предупредува дека во случај на судир, пожар или потопување на електрично возило, треба да се биде крајно претпазлив поради можен компромис на високонапонската батерија. Се препорачува брза проверка на возилото за потенцијална штета по удар на гром, а во случај на несигурност, консултација со квалификуван техничар или служба за помош на пат.
Кога станува збор за бури, многу луѓе се прашуваат, дали е безбедно да се полни електричен автомобил за време на бура со грмотевици?
Иако полнењето како такво не е опасно, важно е да бидете внимателни кога го поврзувате возилото со полначот. Специјализираните конектори се дизајнирани да испуштаат минимална количина на вода за време на полнењето, а системите на возилата вршат детални проверки пред да дозволат струјата да тече.
Тим Вашингтон, извршен директор на Jet Charge, укажува на важноста од проверка на кабелот за поврзување, особено кога се полни на влажно време. Секое оштетување или изложување на кабелот може да претставува ризик, затоа е неопходно да се осигура дека опремата е во работна состојба пред употреба.
Во суштина, електричните автомобили се дизајнирани да бидат безбедни и сигурни, дури и кога небото е осветлено со молњи. Со правилно ракување и претпазливост, возачите можат да бидат целосно безбедни за време на бури.