ОБЛЕКА, РЕСТОРАН ИЛИ ГОДИШЕН ОДМОР? Објавено на што посебно штедат Германците

од Vladimir Zorba
158 прегледи

Германците најмногу штедат на облека и модни детали и при посета на ресторани и барови. Ова го покажува истражувањето објавено во неделата од Idealo, германски онлајн портал за споредба на цените.

Во анкетата што ја спроведоа беа испрашани повеќе од 2.000 луѓе на возраст меѓу 18 и 64 години.

* 52 отсто од луѓето штедат на облека
* 44 отсто од луѓето штедат на електроника
* 43 отсто од луѓето штедат на залихи за хоби и слободно време
* Аптеки и козметика (27 проценти)
* Храна (30 проценти)

Потрошувачите прават најмалку компромиси кога станува збор за здравствени производи (15 проценти).

– Се покажа дека некои сектори повеќе ги трпат последиците од другите. Луѓето имаат поголема веројатност да се откажат од нова облека или големи набавки како нова електроника, отколку да штедат на своето здравје, вели Флоријан Кригел, експерт за цени.

Посета на ресторан како луксуз

Заштедите на многу луѓе исто така влијаат на културните и рекреативните активности. Рестораните и баровите се најтешко погодени. 53 отсто од испитаниците се воздржуваат од одење во ресторани и барови. Дури 47 отсто од луѓето заштедуваат пари со тоа што не одат на концерти, фестивали и клубови

Дури 36 отсто од анкетираните заштедуваат пари со тоа што не одат на изложби и музеи.

– Образованието и физичката подготвеност се многу важни, се чини дека посетите во ресторани или барови се непотребни за многумина, рече Кригел.

Во тоа помага и тоа што повторно е зголемен ДДВ-то за храната во рестораните и поскапувањата.

Излегувањето во ресторани и барови се повеќе се смета за луксуз кој повеќе не можете да си го дозволите или не сакате да си го дозволите.

Според истражувањето на Idealo, нема знаци на подобрување на општото расположение на потрошувачите. 43 отсто од анкетираните трошат помалку од претходната година, а само 7 отсто повеќе; 50 проценти останува приближно исто.

82 отсто од нив штедат за нешто.

Најчесто се споменува годишен одмор или патување (42 отсто), 31 отсто одвојуваат пари за пензија, 19 отсто за иднината на сопствените деца, а 15 отсто за недвижен имот.

Слични содржини