Xiaomi испорача над 30.000 автомобили во јули, а сега го повтори тој импресивен резултат во август. Ова е навистина голем успех за производител кој го продаде својот прв автомобил пред нешто повеќе од една година, според Klix.ba.
Експлозијата во продажбата е делумно резултат на популарноста на YU7 на Xiaomi, првиот електричен SUV на компанијата, кој беше лансиран на 26 јуни. Моделот привлече големо внимание и доведе до побарувачка за која Xiaomi едноставно не е подготвена. Веќе 200.000 луѓе го нарачаа автомобилот во првите три минути од продажбата, а за 18 часа тој број надмина 240.000.
YU7 нуди атрактивен пакет со ценовен опсег од 30.330 до 39.490 евра (кога ќе се конвертира во кинеска валута). Базиран е на модерна 800V архитектура и ветува опсег на возење помеѓу 760 км и 835 км со едно полнење.
Овој огромен успех создаде она што некои би го нарекле „добар проблем“: „тесно грло“ во производството. Купувачите на YU7 сега се соочуваат со време на чекање до 56 недели, според податоците од апликацијата на Xiaomi. Се испоставува дека дизајнирањето популарен електричен автомобил е едно, но неговото доволно брзо производство е вистинскиот предизвик.
Xiaomi се бори да ја задоволи побарувачката. Компанијата започна голема акција за регрутирање за втората фаза од фабриката во јули и обезбеди локација за третата фаза во јуни. Првата фабрика е веќе во функција, но проширувањето е клучно за постигнување на амбициозни цели и намалување на долгите времиња на испорака.
YU7 е ѕвездата на моментот, но седанот SU7 беше тој што навистина започна сè. Ова е моделот што докажа дека Xiaomi може да направи веродостоен електричен автомобил. Лансиран во март 2024 година, SU7 чини помеѓу 25.840 и 35.870 евра и нуди опсег на возење од 700 до 830 километри.
За љубителите на екстремни перформанси, Xiaomi го лансираше и SU7 Ultra во февруари оваа година. Овој ѕвер со три мотори испорачува до 1.548 коњски сили, забрзува од 0 до 100 км/ч за само 2,1 секунда и достигнува максимална брзина од 350 км/ч. За да ги прослави своите перформанси, компанијата дури и претстави специјално ограничено издание Nürburgring ограничено на само 100 единици.
Продажбата на десетици илјади електрични возила е само половина од битката. Поддршката на тие клиенти е подеднакво важна, а Xiaomi брзо го гради своето физичко присуство. Само во август, компанијата отвори 18 нови салони, со што вкупниот број достигна 370 локации во 105 градови во Кина.
Со зголемувањето на производството и растечката мрежа на изложбени салони, Xiaomi се стреми да доминира во индустријата за електрични возила. Основачот на компанијата, Леи Џун, постави цел за јавна продажба од 350.000 возила до 2025 година. Внатрешно, компанијата е уште пооптимистична, со планови што алудираат на цел од 400.000 до 500.000 единици следната година и потенцијал да надмине 800.000 продадени возила до 2027 година.