OpenAI планира да го претстави својот производ за пребарување со вештачка интелигенција (ВИ) во понеделник, изјавија за Ројтерс два извори запознаени со ова прашање. Ова ги зголемува влоговите за создавање конкурент на пребарувачот Google.
Датумот на објавување, кој може да биде променет, засега не е откриен. Блумберг напишаа дека OpenAI поддржан од Microsoft работи на производ за пребарување кој потенцијално би можел да се натпреварува со Google на Alphabet, како и на Perplexity, добро финансиран стартап пребарувач за вештачка интелигенција.
OpenAI одби да коментира за ова прашање.
Веста би можела да биде објавена само еден ден пред годишната конференција на Google I/O, која започнува во вторник, каде се очекува технолошкиот гигант да претстави голем број производи кои користат вештачка интелигенција.
Услугата за пребарување на OpenAI е продолжение на водечкиот производ ChatGPT и му овозможува на chatbot да извлекува директни информации од веб и да вклучува цитати, пишува Blumberg. ChatGPT е chatbot производ на OpenAI кој користи напредни модели на вештачка интелигенција за да генерира речиси човечки одговори на прашањата за текст.
Аналитичарите долго време го опишаа ChatGPT како алтернатива за собирање онлајн информации, иако услугата не секогаш нуди точни и навремени информации од веб. OpenAI претходно ја интегрираше услугата во пребарувачот Bing на Microsoft за претплатници кои плаќаат.
Стартапот Perplexity од 1 милијарда долари е основан од поранешен истражувач на OpenAI и се здоби со популарност нудејќи свој интерфејс за пребарување со вештачка интелигенција. Има 10 милиони активни корисници месечно, се вели во јануарската објава на блогот на стартапот.
Во тоа време, ChatGPT на OpenAI беше прогласена за најбрзата апликација која достигна 100 милиони месечни активни корисници, откако беше лансирана кон крајот на 2022 година, според податоци од аналитичката компанија Similarweb. Во исто време, компанијата за вештачка интелигенција е под притисок да ја зголеми својата корисничка база.