„ПР машината“ на Smart се обидува да генерира внимание и возбуда во јавноста пред претставувањето на својот најголем автомобил досега, моделот #5, а по фотографиите од камуфлираниот прототип, објави и тизер скици од претстојниот теренец, но сè беше „расипано“ од кинеското Министерство за индустрија и информатичка технологија, кое целосно го откри изгледот на моделот пред неговото официјално претставување закажано за 28 август.
Smart #5 е важен модел за Smart има за цел да ги „украде“ клиентите од Model Y на Tesla, најпопуларниот автомобил во светот во 2023 година. Електричниот SUV со два реда има слични пропорции како и Mercedes-Benz GLB, со меѓуоскино растојание од 2.900 милиметри, што значи дека одговара на големината на BMW X3 и Model Y и е џуџе на својот помал брат #3.
Компанијата објави неколку скици кои покажуваат дека теренецот изгледа многу слично на Concept #5 претставен на саемот за автомобили во Пекинг во април. Некои од скиците покажуваат и LED покривни светла и кутии за багаж на столбот Ц, додека масивните тркала се поместени до самиот раб на мускулестите браници. Сепак, како што обично се случува, реалноста не е баш толку возбудлива.
Но, не може да се каже дека #5 изгледа „досадно“. Напротив, изгледа одлично по отстранувањето на камуфлажата и маските. Сè уште нема фотографии од внатрешноста, но во април шпионските фотографии открија дека има масивен дигитален екран кој се протега до совозачот, а истиот систем е користен и за концептот.
Сè уште нема ништо официјално за возењето, но кинеското Министерство наведува дека ќе има четири опции во понудата. Првите две верзии ќе развиваат 340 и 363 КС и ќе се напојуваат од еден електричен мотор сместен во задниот дел, кој ќе се напојува од батерија LFP.
Што се однесува до преостанатите две верзии, тие ќе користат NMC батерии и електричен мотор поставен напред кој испорачува 224 КС, како и заден мотор со 363 или 422 КС. Најмоќниот #5 ќе има 646 КС. Smart при претставувањето на концептот спомена автономија од 549 километри и рече дека технологијата од 800 волти овозможува батеријата со капацитет од 100 kWh да се наполни од 10 до 80 отсто за само 15 минути.
Официјалното лансирање е закажано за 28 август во Бризбејн, Австралија.