„LinkedIn“ има понуда за видео-игри. Неодамна, корисниците можат да играат една од трите различни игри – „Pinpoint“, „Queens“ и „Crossclimb“.
Ќе можете да ја играте секоја игра еднаш дневно, а по дневната сесија ќе добиете пристап до сите видови на мерни податоци, вклучувајќи го вашиот најдобар резултат, разни табели со високи резултати и податоци за тоа кој од вашите контакти исто така играл. Можете да пристапите до игрите преку следниов ЛИНК.
„Pinpoint“ е игра за асоцијација на зборови. Играта открива пет различни зборови, а вашата задача е да ја погодите категоријата во која се вклопуваат зборовите. Зборовите самите ќе се откријат на тајмер со цел да се погоди категоријата со што е можно помалку зборови.
„Crossclimb“ е комбинација на квиз со паметна игра со зборови. Ќе ви биде даден поим за збор и со тој збор како почетна точка, ќе креирате листа на зборови каде секој следен запис е само една буква оддалечен од претходниот. Подредувањето на зборовите во правилен редослед ќе ја открие трагата за погодување на заклучените записи за победа во играта.
„Queens“ е најинтересната игра, односно потсетува на судоку без бројки.
Одлуката на „LinkedIn“ да вклучи игри во својата понуда не е изненадувачка. Компаниите за дигитална содржина се борат да заработат пари бидејќи приходите од реклами се намалуваат. Додавањето на низа содржини за „игри“ се покажа исклучително вредно бидејќи нуди единствен начин за компаниите да привлечат нови корисници и да ги ангажираат постоечките, пишува „Verge“.
„LinkedIn“ сè уште не наплаќа за своите игри.