Ова е најексклузивното Porsche 911 досега

Дизајнот е она што ги издвојува проектите на Gunther Werks, а GWX е можеби најубавиот автомобил што оваа калифорниска компанија некогаш го создала

од Vladimir Zorba
24 прегледи

Секое реставрирано Porsche 911 од Gunther Werks е веќе колекционерски предмет сам по себе, но сега компанијата отиде чекор понатаму. На Monterey Car Week, тие го претставија GWX, нивниот најексклузивен модел досега, кој ќе се произведува во само три единици. Секој ќе им се нуди исклучиво на клиентите со покана, пишува Carscoops.

Како и другите модели на компанијата, GWX е базиран на 993, но под хаубата се крие најновиот и најмоќниот мотор што го разви Gunther Werks. Тоа е 4,0-литарски атмосферски шестцилиндричен мотор кој развива 440 коњски сили и 434 Nm вртежен момент. За да се постигне најбрз можен одговор на гасот, инсталирани се лизгачки тела на гасот.

Дизајнот е она што ги издвојува проектите на Gunther Werks, а GWX е можеби најубавиот автомобил што оваа калифорниска компанија некогаш го создала. Секој надворешен панел на каросеријата е целосно нов и направен од јаглеродни влакна за да се минимизира тежината. Ова вклучува продолжени предни браници, модифицирани странични прагови, нови задни странични панели и капакот на моторот.

GWX дополнително се издвојува со аеродинамични надградби инспирирани од трката, вклучувајќи препознатлив преден браник, уникатен заден браник со дифузер и масивно задно крило со влез за воздух интегриран во капакот на моторот. Моделот на екранот, наречен Alpha Spec, е завршен во специјална боја Candy Purple развиена во компанијата. Дополнителни детали вклучуваат сребрени линии и неколку изложени елементи од јаглеродни влакна во шема на шевронен, видливи на капакот на моторот и покривот.

Внатрешноста не е помалку импресивна. Клучните карактеристики вклучуваат седишта во боја на кофа со потпирачи за грб од јаглеродни влакна, тапацирани со црно-бела кожа, волан со три краци од алкантара, редизајнирана инструмент табла од јаглеродни влакна и стерео систем Porsche Classic. Иако компанијата не ги откри сите детали, се очекува купувачите да можат да го прилагодат речиси секој елемент од автомобилот по свој вкус.

„Нашиот нов GWX зема сè што научивме од ремастерирањето на платформата Porsche 911 и ја турка уште подалеку“, рече извршниот директор и основач Питер Нам. „Неверојатно сме возбудени што им го нудиме овој врв на перформанси на нашите најлојални клиенти и продолжуваме да ја покажуваме нашата инженерска моќ со нашите најнови понуди.“

Цените не се објавени, но со оглед на тоа што ќе се изработат само три примероци, сигурно е дека GWX ќе има висока цена.