Бројот на нови регистрации на автомобили на Tesla во Европа опадна за 27,9 проценти во мај во споредба со истиот месец минатата година. Тоа е исто така петти месец по ред во кој американскиот бренд бележи пад на продажбата.
Падот доаѓа и покрај зголемувањето од 27,2 проценти на вкупната продажба на електрични возила на европскиот пазар. Новиот Model Y едноставно повеќе нема доминација како некогаш, додека конкурентските производители на електрични возила полесно го освојуваат пазарот.
Според податоците од Европската асоцијација на производители на автомобили (ACEA), вкупната продажба на автомобили во Европа се зголеми за 1,9 проценти. Најголемиот раст доаѓа од plug-in хибридите и возилата на алтернативно гориво.
Продажбата на Tesla во Европа опадна петти месец по ред, бидејќи купувачите избираат поевтини кинески електрични возила, а во некои случаи протестираат против политиките на извршниот директор на Tesla, Елон Маск. Пазарниот удел на Tesla во Европа падна на само 1,2 проценти во мај, во споредба со 1,8 проценти пред една година.
Неодамна обновениот Model Y беше лансиран за да се освежи застарената понуда на Tesla. Сепак, традиционалните производители на автомобили и кинеските конкуренти брзо лансираат електрични возила во услови на трговски тензии меѓу Европа и Кина и го искористуваат растот на пазарот.
И покрај кумулативниот пад на американскиот бренд, Model Y беше најпродаваниот електричен модел во Европа минатиот месец со 10.357 регистрации, што не е ни половина од неговите претходни перформанси. Сепак, конкурентите, особено оние од VW Group, веќе се зад неговите пети. Имено, одличниот „електричар“ на Skoda, Elroq, исто така беше одличен во мај, бидејќи го најде својот пат до 9.222 клиенти.