Водечкиот европски производител на автомобили е подложен на голем ремонт бидејќи размислува за првпат да ги затвори германските фабрики поради слабата европска побарувачка, конкуренцијата од Кина, предизвиците што ги носи електрификацијата на возилата и високите трошоци за производство во Германија.
„Подобрата основа на трошоци, особено во Германија, е клучна за да се остане успешен во ова опкружување и понатаму“, рече членот на извршниот одбор на Volkswagen, Марко Шуберт.
Испораките на Volkswagen во Кина, најголемиот светски пазар на автомобили, паднаа за 15% на 711.500 единици, придружувајќи им се на премиум ривалите.
Ова го намали глобалниот вкупен број на 2,176 милиони возила.
Испораките на електрични возила (BEV) паднаа за 9,8% на 189.400 единици во периодот јули-септември.
Производителот на автомобили ги намали своите насоки двапати за помалку од три месеци и очекува да испорача околу 9 милиони автомобили оваа година, што е годишен пад.