Volvo Cars продаде 48.029 автомобили во август, што е пад од девет проценти во однос на истиот период минатата година, соопшти денеска шведската компанија, која е во мнозинска сопственост на кинескиот производител на автомобили Geely.
Продажбата на целосно електрични возила падна за 28 проценти, сочинувајќи 20 проценти од вкупната продажба. Кога ќе се вклучат plug-in хибридите, продажбата на електрифицирани возила падна за 17 проценти на 43 проценти од вкупната продажба, објави Ројтерс.
Компанијата веќе објави остар пад на кварталната добивка во јули, предупредувајќи дека побарувачката останува слаба и нестабилна поради слабеењето на довербата на потрошувачите, додека новите тарифи се оптоваруваат со автомобилската индустрија.
Volvo Cars ги реструктуира своите операции во Кина и поширокиот Азиско-пацифички регион за да се прилагоди на забавувањето на продажбата и зголемената конкуренција од домашните производители.
Жу Линг, поранешен потпретседател на брендот Zeekr, кој е во сопственост на Geely и моментално се подготвува за приватизација, беше назначен за раководител на Азиско-пацифичките операции на 1 септември. Volvo се надева дека неговото искуство ќе му помогне да го зајакне својот фокус на регионалниот пазар.
Како дел од пошироката стратегија за намалување на трошоците, Volvo започна програма за ефикасност во вредност од 18 милијарди шведски круни (1,9 милијарди долари), што вклучува намалување на околу 7 проценти од нејзината глобална работна сила, или 3.000 работни места. Во Кина, намалувањата најтешко го погодија нејзиниот истражувачки и развоен центар во Шангај.
Во исто време, Geely ги консолидира своите автомобилски операции преку планираното спојување на брендовите Zeekr и Lynk & Co под Geely Automobile Holdings, со цел да се поедностави структурата и да се зајакне конкурентноста.
Аналитичарите велат дека промените ги одразуваат предизвиците со кои се соочуваат меѓународните брендови, бидејќи кинеските производители како BYD брзо го прошируваат својот удел на пазарот на електрични возила.