YouTube официјално потврди дека вашиот екран за време на паузите на видеото сега е рекламен простор. Компанијата почна да ја тестира оваа идеја во 2023 година и резултатите, велат тие, биле профитабилни.
Во суштина, YouTube потврдува дека огласувачите можат да почнат да го таргетираат и нашето „паузирано време“ на екранот.
„Откако видовме и силни огласувачи и силни реакции на гледачите, оттогаш нашироко објавувавме реклами за време на паузите за сите огласувачи“, потврди менаџерот за комуникации на YouTube, Олува Фалодун за The Verge.
Технички гледано, YouTube почна да прикажува „паузирани реклами“ со група одбрани огласувачи во 2023 година, но главниот бизнис директор на Google, Филип Шиндлер во април откри дека тие биле неочекувано голем хит меѓу рекламните компании и многу профитабилни за Google.
Минатата недела почнаа објавите дека се чини дека паузираните реклами се шират, како што забележа 9to5Google.
YouTube тврди дека паузираните реклами се всушност дизајнирани да и овозможат на компанијата да ви понуди „помалку наметливо“ искуство. Во 2023 година, компанијата воведе и реклами што не може да се прескокнат.
YouTube ги следи Hulu и AT&T во продажбата на „паузирани реклами“. Sling TV, исто така, воведе вакви реклами во јули, иако можевте да ги исклучите во поставките во тоа време.