Федералната канцеларија за економски прашања и контрола на извозот (BAFA) во моментов испраќа официјални писма до возачите на одреден модел на Tesla, обезбедувајќи им стотици евра доплати од производителот.
Финансирањето за е-автомобили преку BAFA (Федерална канцеларија за економски прашања и контрола на извозот) беше прилично изненадувачки откажано на крајот на 2023 година. Секој што регистрирал електричен автомобил до крајниот рок, обично ја користел апликацијата BAFA.
Ништо чудно, имаше пристојна субвенција од државата. Неодамна еколошкиот бонус изнесуваше и до 4.500 евра. Но, се чини дека замрзнувањето на апликациите доведе до преиспитување на веќе издадените субвенции. Финансирањето кое е веќе одобрено во моментов се разгледува.
Многу возачи на Tesla моментално добиваат пошта од Федералната канцеларија во која ги информираат за проблемите со уделот на производителот во еколошкиот бонус. Засегнат е најпродаваниот автомобил во 2023 година.
Стотици евра за возачите од Tesla
Клиентите на Tesla кои купиле Model Y моментално добиваат писмо во кое пишува: „По повторната проверка на вашата апликација, забележавме дека придонесот на производителот во еколошкиот бонус (удел на производителот) од 2.250,00 евра не ви е целосно префрлен“.
BAFA ја одредува точната пресметка што ја одредува пропорцијата што недостасува. Ова се разликува од возило до возило. За некои тоа е околу 500 евра, но за други повеќе од 1.000 евра, за што BAFA смета дека Tesla платила премалку.
Важно: BAFA сега пишува дека Tesla мора да ја пренесе сумата што недостасува на клиентите, во спротивно може да биде загрозено државното финансирање. Бидејќи во писмото стои и: „Во спротивно ќе треба да провериме дали треба да бараме враќање на субвенцијата.“
Побарајте рефундирање од Tesla
Во писмото, BAFA исто така дава инструкции за тоа како погодените треба да постапат за да ги обезбедат парите од Тесла:
* Контактирајте со Тесла преку адресата за е-пошта [email protected]
* Наведете го бројот на фактурата или VIN (Vehicle Identification Number).
* Прикачете го писмото BAFA на е-поштата
* Испратете доказ за уплата (копија од извод од банка) со број на трансакција до BAFA
BAFA моментално им дава на засегнатите возачи на Tesla четири недели да го завршат целиот процес.
Како одговор на новинарско прашање за барањето на CHIP, BAFA вели: „Со проверка на процесите во кои е изнајмено возилото Tesla, забележани се грешки во пресметката на месечните рати за лизинг. Месечната стапка на лизинг не го покрива целосно учеството на производителот во рокот на лизинг наведен во барањето. Во овој поглед, недостигот беше пресметан во секоја засегната апликација и беа контактирани апликантите. Tesla обезбеди централна точка за контакт за засегнатите клиенти, која ќе ја вклучиме во писмото до барателите“.
Добиени се и позитивни повратни информации од апликантите; Доказот за недостиг на трансфер од страна на Tesla обично пристигнува многу брзо.
Засегнати се само возилата за лизинг на Tesla. Ова не влијае на возилата на Tesla купени како дел од договор за продажба.