По 18 години слава, Nissan GT-R R35 официјално замина во историјата

од Vladimir Zorba
13 прегледи

Осумнаесеттиот роденден е значаен момент во животот на луѓето, но истото не може да се каже за Nissan GT-R R35, спортски автомобил кој го дочека својот конечен крај. По речиси две децении, легендарниот модел заминува во историјата.

Nissan на 28 февруари објави дека ја затворил книгата за нарачки за моделот R35 во Јапонија.

„Добивме бројни нарачки за Nissan GT-R и сега престанавме да ги прифаќаме. Би сакале да им изразиме искрена благодарност на сите наши клиенти за нивната поддршка од лансирањето на моделот во 2007 година“, се вели во соопштението.

Ова е само потврда на она што е познато подолго време, а тоа е фактот дека моделот од 2025 година е „лебедова песна“ на спортскиот автомобил. Производството на GT-R за северноамериканскиот пазар заврши во октомври 2024 година, а T-Spec Takumi и Skyline беа последните ограничени понуди.

R35 беше прекинат на различни пазари поради прописите поврзани со безбедноста, бучавата, емисиите и многу повеќе. Австралија и Нов Зеланд се збогуваа со GT-R во октомври 2021 година, додека испораките во Европа и Велика Британија завршија во март 2022 година.

GT-R е познат како Godzilla и се сметаше за „убиец на суперавтомобили“ со репутација дека може да ги надмине кога е во вистински раце. Беше претставен на Саемот за автомобили во Токио во 2007 година и ги следеше раните концептни верзии видени во 2001 и 2005 година. Во текот на изминатите две децении, тој доби бројни подобрувања, вклучувајќи фејслифтинг во 2010, 2016 и 2023 година.

Во срцето на GT-R е 3,8-литарски V6 твин-турбо мотор, кој претрпе значителни подобрувања во текот на својот 18-годишен животен век. Почетната моќност од 480 КС беше зголемена на 537 КС по фејслифтот во 2023 година, додека верзијата Nismo со високи перформанси има 608 КС.

Nissan веќе понуди поглед во иднината на моделот, со концептот Hyper Force од 2023 година. Овој „див“ суперавтомобил се очекува да еволуира во моделот R36 GT-R, кој најверојатно ќе стане „хало автомобил“ на Nissan и ќе ја покаже врвната технологија на компанијата.

Како што сега стојат работите, со оглед на финансиските тешкотии на Nissan, овие планови би можеле да бидат одложени или целосно укинати. Сепак, наследникот на GT-R се очекува да има целосно електричен погон и високотехнолошки цврсти батерии. Сепак, батериите веројатно нема да бидат готови пред 2028 година, така што R36 не треба да се очекува на патиштата барем уште неколку години. Секако, Nissan би можел во меѓувреме да изненади со друг концепт за да ги возбуди фановите додека ја чекаат сериската верзија.

Слични содржини